مرکـز جهـانی حمـایت از حقـوق بشر برگزار می کند:
مرکـز جهـانی حمـایت از حقـوق بشر با همکـاری پژوهشگاه مطـالعات جهــان و مرکز دانشجویی حقـوق بشر جمهـوری اسلامی ایـران در نظـر دارد در مراسمی «رونمایی از سند نقض حقـوق بشر در فـرانسه» که به 3 زبـان تهیه و تـدوین شده است را با حضـور نخبگان، دیپلمات ها، اندیشمندان، متفکرین و دانش پژوهان عرصه حقوق و روابط بین الملل و اصحاب رسانه برگزار نماید.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

به گزارش سرویس بین الملل بسیج خبرگزاری بسیج، مرکـز جهـانی حمـایت از حقـوق بشر با همکـاری پژوهشگاه مطـالعات جهــان و مرکز دانشجویی حقـوق بشر جمهـوری اسلامی ایـران در نظـر دارد مراسم «رونمایی از سند  نقض حقـوق بشر در فـرانسه»  که به 3 زبـان تهیه و تـدوین شده است را در دانشگاه شهید بهشتی برگزار نماید.

سخنرانان در این مراسم دکتر حسینی؛ مدیر کل اروپا و آفریقای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دکتر اسماعیلی فرد؛ رایزن حقوق بشر در فرانسه، دکتر میرمسعود حسینیان؛ سرکنسول ایران در کربلاء و دکتر آهنی؛ سفیر سابق ایران در فرانسه می باشند. این مراسم  با حضـور نخبگان، دیپلمات ها، اندیشمندان، متفکرین و دانش پژوهان عرصه حقوق و روابط بین الملل و اصحاب رسانه در تالار بین المللی ابوریحان، سالن شیخ بهائی این دانشگاه در روز دوشنبه 11 دی ماه 1396، ساعت 10 صبح برگزار می گردد.

 

 

ارسال نظرات