خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس در تجمع بزرگداشت "9 دی":

اگر دولت در حل مشکلات اقتصادی کوتاهی کند، در برابر دولت می‌ایستیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مردم بر دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشخص است و مشکلات معیشتی و بیکاری مردم را قبول داریم؛ دولت و مجلس باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی تلاش کرده و با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی این مشکلات را مرتفع کنند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(شنبه) در تجمع بزرگداشت حماسه "۹ دی" در خیابان شهدای قزوین اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مدت ۴ دهه عمر خود همچنان مسیر دفاع از محرومان را طی می‌کند.
وی افزود: در این مدت دشمنان نظام نقشه‌های شومی برای این ملت و نظام پیاده کردند که همواره با حضور مردم نقش بر آب شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع امریکا در منطقه به خطر افتاد و باعث بیداری مسلمانان شد، اضافه کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان ما در حمله به طبس شکست خوردند و پس از آن در برنامه های دیگری مانند کودتای نوژه، عوامل نفوذی که داخل کشور داشتند و سپس جنگ تحمیلی شکست‌های سختی را متحمل شدند.
امیرآبادی ادامه داد: با توجه به این شکست‌ها، آمریکا با شبیخون فرهنگی به دنبال ضربه به انقلاب و جدایی مردم از نظام است.
وی عنوان کرد: دشمنان نظام با ایجاد کانال‌های ماهواره ای برای تغییر سبک زندگی ملت ایران با بودجه‌هایی که برای این امر تصویب می‌کردند و همکاری برخی از کشورهای منطقه تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام انجام دادند؛ اما پیروز نشدند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال ۸۸ امریکایی‌ها و اروپایی‌ها با استفاده از انقلاب‌های مخملی در برخی از کشورهای منطقه به اهداف شوم خود رسیدند؛ بنابراین تصمیم داشتند این انقلاب مخملی را در انتخابات ۸۸ اجرا کنند که ناکام ماندند.
امیرآبادی گفت: در انتخابات آنچه برای برخی از مردم مهم نبود رأی مردم بود؛ ولی رهبر ایستاد و از رأی مردم صیانت کرد، در فتنه۸۸ دشمنان به آنچه دنبال می‌کردند، نرسیدند زیرا ملت ایران در ۹ دی ۸۸ سیلی محکمی بر امریکا و استکبار زد.
این کارشناس سیاسی افزود: قبل از انتخابات ریاست جمهوری در سال۸۸ سفارت انگلیس در تهران ویزاهای خود را چند برابر کرد و تعداد افرادی که وارد کشور می‌شدند، هر روز افزایش می‌یافت.
وی اذعان کرد:قبل از فتنه۸۸ برخی از عوامل داخلی در داخل کشور با بعضی از سفارتخانه‌ها ارتباط داشتند؛ اما سالمترین انتخایات در انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود و تقلب به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و نیست زیرا عوامل اجرایی و نظارتی به خوبی بر وظیفه خود عمل می‌کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در فتنه ۸۸ ادعای تقلب۱۱ میلیونی کردند و این همه خسارت به بار آوردند که موجب شد کشور چندین ماه در تلاطم باشد و دشمنان از این اتفاقات ۸۸ بهره‌های زیادی ببرند و تحریم‌ها را افزایش دهند.
امیرآبادی ادامه داد: نظام اسلامی می‌توانست پای صندوق‌های رأی از دنیا امتیاز بگیرد اما فتنه گران اجازه ندادند.

وی گفت: دشمنان نظام برخی افراد را که به نوعی فکر می‌کردند کاندیدای آنها پیروز شده اما تقلب کردند، را به خیابان‌ها کشیدند اما وقتی ملت هوشیار و بیدار ایران متوجه موضوع شدند و در برابر فتنه گران ایستادند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران برای استقرار عدالت و مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از محرومین قیام کرد، اظهار کرد: آرمان‌های انقلاب و امام و تدابیر رهبری دفاع از مظلومین و ایستادگی در برابر استکبار است.
این مقام مسئول افزود: امریکا پس از فتنه ۸۸ فتنه‌های دیگری برپا کرد که ایجاد یک گروه تروریستی در منطقه یکی از آنها بود؛ ابوبکر بغدادی را آزاد کرده و به او امکانات دادند و داعش را به وجود آوردند که هدف آن ضربه زدن به امنیت ایران بود.
وی خاطرنشان کرد: سوریه و لبنان عمق استراتژیک ملت ایران است و اگر امنیت این کشورها بهم می‌ریخت داعش به دنبال فتح عراق و سوریه بود تا وارد کشور ایران شود.
امیرآبادی با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل هیچ وقت دست از توطه برنمی‌دارند، بیان کرد: امروز با ایستادگی مقاومت اسلامی، این جبهه در مقابل جبهه کفر و دلارهای آمریکایی و وهابی به پیروزی رسیده است؛ اما آمریکا می‌خواهد شیرینی این پیروزی را به کام مسلمانان تلخ کند.
وی افزود: ایران امروز مقتدرانه در منطقه ایستاده است؛ اما امریکا و برخی از مزدوران داخلی آن نمی خواهند ملت ایران این پیروزی را جشن بگیرند؛ بنابراین به فکر برپا کردن فتنه دیگری هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعای امریکا در مورد انتقال پایتخت اسراییل عنوان کرد: امریکایی‌ها می‌دانند امکان انتقال پایتخت اسراییل به بیت المقدس نیست؛ زیرا جمهوری اسلامی ایران از قدس و ملت فلسطین حمایت می‌کند.
امیرآبادی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد فتنه در داخل کشور است، اذعان کرد: ما می‌دانیم مردم در سختی هستند؛ اما انقلاب حاصل خود هزاران شهید است و اجازه نمی‌دهیم این انقلاب به دست فتنه گران آسیب ببیند.
وی تصریح کرد: مشکلات مردم بر دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مشخص است و مشکلات معیشتی و بیکاری مردم را قبول داریم؛ بنابراین دولت و مجلس باید با روحیه جهادی و تفکر بسیجی تلاش کرده و با استفاده از تمام ظرفیت‌های داخلی این مشکلات را مرتفع کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اطمینان می‌دهیم در مجلس از تمام حقوق مردم دفاع کنیم و اگر دولت می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند با تمام قوا از او حمایت می‌کنیم اما اگر نخواهد این مشکلات را مرتفع کند در برابر دولت می‌ایستیم.
منبع: صبح قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار