رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده:

لزوم جلب رضایت ارباب رجوع از کارمندان و خدمت‌گذاران دولت

کارمندان و خدمت‌گذاران دولت باید بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده و با مسئولین امر تعامل و ارتباط موثر خود را با یکدیگر افزایش دهند.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۳۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده با اشاره به اجرای طرح ارزیابی عملکرد توسط فرمانداری گفت : بهزیستی خدابنده در بین 30 دستگاه اجرائی توانست رتبه نخست حقوق شهروندی را به خود اختصاص داد.

عصمت نصیری قیداری افزود: کارمندان و خدمت‌گذاران دولت باید بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده و با مسئولین امر تعامل و ارتباط موثر خود را با یکدیگر افزایش دهند.

وی اظهار داشت: صیانت از حقوق شهروندی مورد تاکید دولت بوده و این اداره در همین راستا در تحقق کامل اصول و قوانین این امر مهم و ضروری تلاش می نماید.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده تصریح کرد : تسهیل فراینده دسترسی به امکانات سازمان و رضایتمندی مراجعین از جمله آثاررعایت حقوق شهروندی بوده است.

وی گفت: در بازرسی و بررسی های انجام گرفته گروه کارشناسی فرمانداری این شهرستان ، بهزیستی خدابنده در حوزه عفاف و حجاب نیز حائز رتبه دوم شد.

گفتنی است، اداره بهزیستی شهرستان خدابنده سه سال متوالی رتبه برتر در خصوص صیانت از حقوق شهروندی را آن خود کرده است

 

ارسال نظرات