خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: فتنه 88 تنها به علت حمایت از یکی از کاندیدها و یا اشکال و تقلب در اجرای انتخابات نبود، بی شک نقشه ای بود که انقلاب را نشانه رفته بود که با هوشیاری مردم و هدایت گری مقتدرانه مقام معظم رهبری این توطئه دشمن همچون همیشه خنثی گشت.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون حماسه نه دی و اهمیت ویژه به موضوع ولایت فقیه در آن اظهار کرد: مردم از ابتدای انقلاب ثابت کردند که اصل و ماندگاری نظام به عدم ورود خدشه به بدنه آن باز می گردد.
وی تصریح کرد: در طی سال های پس از انقلاب علت اصلی نارسایی ها و مشکلات وجود استکبار، تحریم ها و جنگ های سرد و روانی است که خطوط قرمز نظام و امت به حساب می رود و ملت نیز با حضور هر باره خود در صحنه پاسخ قاطعی به دشمن می دهند.
این مسئول مطرح کرد: فتنه 88 تنها به علت حمایت از یکی از کاندیدها و یا اشکال و تقلب در اجرای انتخابات نبود، بی شک نقشه ای بود که انقلاب را نشانه رفته بود که با هوشیاری مردم و هدایت گری مقتدرانه مقام معظم رهبری این توطئه دشمن همچون همیشه خنثی گشت.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: دشمن پس از این جریان مثل همیشه با حضور بی نظیر مردم در صحنه رو به رو شد و باز هم دست خالی بازگشت که البته نباید از مکر و حیله دشمن غافل بود چرا که استکبار از هر زمان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می برد.
بهرامی تشریح کرد: تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها وجود ولایت فقیه است که با نگاهی به سال های پیش از انقلاب نیز می توان دریافت که وجود ولی فقیه سبب حفظ بسیاری از ارزش ها بوده که دشمن نتوانسته با انواع تهدیدها و تحریم و حتی ایجاد جنگ سرد و روانی آن را خدشه دار کنند.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با تجربه جنگ 8 ساله به همگان ثابت کرد که گوش به فرمان ولایت است و این ولی فقیه است که با دلسوزی و روشنگری سبب حفظ منافع ملی بوده و به هیچ وجه کوتاه نمی آیند.
بهرامی تبیین کرد: در نه دی تنها کشتی نجات دهنده ملت شخص مقام معظم رهبری به عنوان ولایت فقیه بودند که مردم بار دیگر با ولایت تجدید پیمان کرده و مستحکم تر از پیش به آن وفا نمودند.
این مسئول در پایان ابراز داشت: مردم همیشه باید در نظر داشته باشند که از نعمت وجودی ولایت بهره برده و گوش به فرمان ایشان در صورت نیاز وارد صحنه شوند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها