مسئول ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان طارم:

حماسه ۹ دی، سالروز دفاع از انقلاب و ولایت

حماسه ۹ دی سالروز حماسه تاریخی مردم ایران در دفاع از انقلاب و ولایت است.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۲۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان طارم در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: ۹ دی فرصتی برای به منصه ظهور رساندن وحدت با محوریت ولی فقیه است.

حجت الإسلام حسن محمدی با اشاره به نقش و اهمیت حماسه ۹ دی افزود: این روز بزرگ سالروز حماسه تاریخی مردم ایران در دفاع از انقلاب و ولایت است

وی اظهار داشت: در چنین روزی مردم انقلابی ایران اسلامی باری دیگر به نظام جمهوری رای آری دادند و مردانه پای اعتقادات و باورهایشان ایستادند و دست بیعتی دوباره به سکان دار این انقلاب یعنی مقام معظم رهبری دادند.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی طارم با اشاره به روایتی از حضرت علی(ع) تصریح کرد: پرچم اسلام را کسی می تواند در دست داشته باشد که لباس سختی به تن کرده، بصیرت، صبر و علم به حق داشته باشد.

حجت الإسلام محمدی افزود: بصیرت از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شناخت زمان، نیاز، اؤلویت و شناخت دشمن است.

وی اظهار داشت: هر انقلاب و پدیده ای که بنام انقلاب بوجود می آید دارای دو دشمن داخلی و خارجی است گفتنی است دشمنان خارجی بر آن عقیده هستند که با بکارگیری سلاح های روز نظام ما را ساقط کنند و دشمنان داخلی افرادی هستند که بر اثر خستگی، اشتباه در فهم و نگاه به جلوه های درونی در درون نظام دچار آفت زدگی شده اند.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی طارم با اشاره به سر دادن شعار هایی در ۹ دی با مضمون (شعار انتخاب بهانه است – اصل نظام نشانه است) افزود: حماسه نهم دی تجلی دست قدرت الهی و شکست فتنه آمریکایی است.

محمدی با تأکید به سبک زندگی اسلامی در جامعه امروزی یادآور شد: سبک زندگی جوان انقلابی باید طوری باشد نه در سایه سیاست کاری بلکه با تقویت ارتباط با خدا بر محیط اطراف خود تأثیر بگذارد.

وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی شهید آیت الله بهشتی افزود: در قرآن آمده است آنهایی که اهل ایمان و عمل صالح باشند خداوند متعال از آنها دفاع می کند گفتنی است شهید بهشتی از جمله این افراد بود.

مسئول ستاد تبلیغات اسلامی شهرستان طارم بیان کرد: کشورهای استکباری و ابر قدرت جهان نقشه هایی را طراحی و برنامه ریزی کردند تا با حمایت از یک جنبش سبز اقداماتی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی و براندازی نظام انجام دهند اما با هوشیاری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم فتنه ۸۸ نقش بر آب شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار