رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور :

ملت ما نشان داد توانایی مقابله با بزرگترین تهاجم ها را دارد

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت : حماسه ۹ دی این باور که تفکر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی را برای روبرو شدن با هر چالش پیچیده دشمنان را دارد را زنده کردند است تفکری که نشات گرفته از تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر فرزانه ما می باشد.
کد خبر: ۸۹۶۹۰۱۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز  در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که در مصلی شهر هشتگرد برگزار شد ، به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت : جریان ۹ دی بعنوان انقلاب سوم در کشور مان محسوب می شود.

ملت ما نشان داد توانایی مقابله با بزرگترین تهاجم ها را دارد

حجت الاسلام والمسلمین تقوی  افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب عاشورایی است و همه شاهد بودند در محرم سال ۸۸ مردم چگونه با آمدن به صحنه در مقابل فتنه گران که به ساحت امام خمینی (ره)  توهین می کردند ایستادند و توطئه و هدف آنها که همانا بر اندازی با پشتیبانی دشمنان در خارج از کشور بود را در نطفه خفه کردند.

تقوی گفت : بیشترین گناه سران فتنه در این جریان امیدوار کردن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها بود و دشمنان باور کرده بودند که در ایران هم دارای طرفدارانی هستند که می توانند روی آنان حساب باز کنند به همین خاطر از هیچ گونه حمایتی از فتنه گران دریغ نورزیدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  به نقش رهبری در فتنه ۹ دی ۸۸ اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اصلی را در برخورد با این چالش داشتند و حماسه ۹ دی این باور که تفکر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی را برای روبرو شدن با هر چالش پیچیده دشمنان را دارد را زنده کردند است تفکری که نشات گرفته از تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و رهبر فرزانه ما می باشد.

وی افزود : ملت ما نشان داد توانایی مقابله با بزرگترین تهاجم ها را دارد و این مسئله طی ۳۰ سال گذشته اثبات شده است.

حجت الاسلام تقوی بر هوشیاری و بصیرت و در صحنه بودن تمامی اقشار مختلف مردم به خصوص دانشجویان و طلاب تاکید کرد و گفت: توطئه بر علیه ملت و کشور ما ادامه دارد پس نباید دشمنان را دست کم بگیریم.

وی افزود : فتنه ۸۸ یک خاصیت خوب هم داشت غربال شدن جریان های خالص از ناخالص، این ناخالصی بعد از سالها از بدنه انقلاب جدا شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار