یک بسیجی تولیدکننده در گفتگو با «بسیج»:

برخی مسئولین و اقازاده ها از سود کلان واردات به نفع تولید دست بردار نیستند

میرزایی گفت: به نظر من برخی از مسئولین و آقازاده ها از واردات کالا و ارز سود کلانی به جیب می زنند و حاضر نیستند که از این سود کلان به نفع مملکت، تولید داخل دست بردارند.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۸۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵

 محسن میرزایی، تولیدکننده موفق بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در پاسخ به این سوال که چرا دولت از تولیدکنندگان داخلی حمایت لازم را نمی کند؟ گفت: به نظر شخصی من اگر دولت به ما تولیدکنندگان داخلی کمکی نمی کند حداقل زمینه تضعیف تولید داخلی را فراهم نکند.

این بسیجی تولیدکننده بسیجی تصریح کرد:  به نظر من برخی از مسئولین و آقازاده ها از واردات کالا و ارز سود کلانی به جیب می زنند و حاضر نیستند که از این سود کلان به نفع مملکت، تولید داخل و تقویت بنیان ها اقتصاد مقاومتی و درون زا دست بردارند.لذا تا زمانی که مسئولین چنین تفکر می کنند و می خواهند که سود کلان را بر تولید داخل ترجیح دهند هیچ وقت تولید داخل حمایت و کمک نخواهد شد. تعدادی از مسئولین هستند که کمک به اشتغال و تولید داخلی نمی کنند که شاید تنها علت آن نگاه به سود کلان و واردات بی رویه کالا باشد.

 برخی مسئولین و اقازاده ها از سود کلان واردات به نفع تولید دست بردارند

وی خاطرنشان کرد: دولت اگر یک مقدار دست تولیدکنندگان داخلی را بگیرد و هزینه ها را کاهش دهد زمینه های رشد اقتصادی و اشتغال فراهم می شود.من خودم چند سال گذشته خدمت مقام معظم رهبری رسیدم و نامه ای خدمت ایشان دادم که ما از مسئولین درخواست کمک مالی برای تولید داریم و اگر دولت کمکی نمی کند حداقل سنگ جلوی پای ما نیندازد.من یک تولید کننده هستم و نتیجه کار من خدمت و منعفت به کشورم است و توقع دارم وقتی به ادارجات مراجعه می کنم راحت تر جوابگو باشند.

ارسال نظرات