امام‌جمعه نیشابور در مراسم گرامیداشت ۹ دی:

بسیاری از فتنه‌گران سال 88 در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده بودند/ باید با مفسدین اقتصادی به‌شدت برخورد کرد

امام‌جمعه نیشابور بیان داشت: بسیاری از دستگیرشدگان در فتنه ۸۸ مخصوصاً افراد روز عاشورای حسینی در آن سال در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده بودند.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی در مراسم گرامیداشت ۹ دی اظهار داشت: فتنه‌گران خارجی بعد از فتنه گفتند که انتخابات بهانه است بلکه اصل نظام هدف اصلی است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از دستگیرشدگان در فتنه ۸۸ مخصوصاً افراد روز عاشورای حسینی در آن سال در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده بودند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: خسارات فتنه ۸۸ از خسارت هشت سال دفاع مقدس بدتر بود، خسارات فرهنگی و دودستگی مردم آسیب‌هایی بود که هنوز مردم از آن صدمه می‌بینند.

امام‌جمعه نیشابور افزود: به دشمن چراغ سبز نشان دادند که اگر می‌خواهید اقدامی انجام دهید راهش این است و بعد از فتنه ۸۸ دشمن به دنبال امتیازخواهی شد.

یعقوبی گفت: پیروزی در جنگ به ما اعتبار داد، اما با این فتنه پیروزی‌های نظام را زیر سؤال بردند.

وی تأکید کرد: ریشه و اساس فتنه ۸۸ در بیرون بود؛ سیا و موساد و کشور‌های غربی در آن دخالت داشتند، موسوی و کروبی با عناصرشان در ایران بساطی پهن کردند که منویات شوم دشمن در آن بساط ایجاد و پرورش یافت.

یعقوبی گفت: در میدان خودی، نامزد ریاست جمهوری و کسی که ۱۳ میلیون رأی داشت طراح براندازی برنامه‌ریزی‌شده بود.

امام‌جمعه نیشابور ادامه داد: اگر تدبیر و هدایت‌های رهبر انقلاب نبود چه‌بسا دشمنان در این طرح ضربه هولناکی به کشور ما وارد می‌کردند، اما به یک‌مرتبه حق آمد و امور به مردم به برکت امام حسین (ع) روشن شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای از تجمع شما ناراحت هستند، چون دل در طلب آشوبگران دارند، آن‌ها بدانند که بر اساس قرآن، فتنه از قتل بالاتر است.

یعقوبی ادامه داد: امروز که شما شعار می‌دهید که عوامل اصلی فتنه نابود و اعدام شود بر اساس قرآن است، این کسانی که هشت سال بردباری نظام و رهبری را قبول نمی‌کنند باید کشته شوند، امیدواریم این افراد توبه کنند هرچند شاید نتیجه این توبه آزادی نباشد.

امام‌جمعه نیشابور تصریح کرد: برخی از مشکلات کشور مثل زلزله، خشکسالی و ... طبیعی است و برخی مشکلات اقتصادی براثر ورود و دخالت دشمن است.

وی در پایان تأکید کرد: نظام با فاسدین اقتصادی برخورد می‌کند و باید این برخورد شدیدتر شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها