استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: دولت وقتی بزرگ شود فساد بیشتر می شود و کوچک کردن دولت یک آرزو ولی هیچ دولتی به آن عمل نکرده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در راهپیمایی ۹ دی  در مشهد  اظهار داشت: ۹ دی جشن پایانی یکی از فتنه ها نیست بلکه  از ابتدای انقلاب تاکنون ما در معرض این فتنه‌ها هستیم و دشمنان در تلاشند مقدماتی را برای فروپاشی این نظام از درون به وجود آورند .

استاد حوزه و دانشگاه افزود: یورش‌های خیابانی در سال ۶۰ از جمله فتنه دشمن است که این مورد هم موجب اتحاد بیشتر ملت ایران شد.
 
وی تصریح کرد: دشمن در فتنه سال 88 آخرین اقدام علنی را برای فروپاشی نظام کلید زد ولی بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب این فتنه جمع شد.وقتی دیدند کارشان پیش نرفت، کشته سازی کردند و آن را به گردن نظام انداختند ولی هیچ کسی باور نکرد و نتوانستند مردم را فریب دهند.

پناهیان ادامه داد: زمانی که شورش به ارامش تبدیل شد به عاشورا اهانت کردند اما مردم بدون دعوت به خیابان ریختند و در برخی شهر‌ها ۷ و ۸ دی ماه حماسه شد.

وی با اشاره به فرموده  پیامبر گرامی اسلام (ص) که فتنه در آخرالزمان دشمنان را رسوا می‌کند و حتی امام صادق (ع) نیز می‌فرمایند فتنه‌ها سبب غربال و به‌سرعت نابود می‌شوند، عنوان داشت: در آخر الزمان که امیدواریم در آن لحظات قرار گرفته باشیم، فتنه‌ها نابود می شوند و هر کسی حرف غلطی در این کشور بزند به شدت رسوا خواهد شد. در آخرالزمان فتنه‌های سیاسی  داخلی خارجی به سرعت برملا می شود.‌
 
این سخنران برجسته کشوری گفت: دشمن درصدد است پیروزی ما را به تاخیر بیندازد اما نمی‌توانند مدل انقلاب‌های رنگین را در کشور ما پیاده کنند ما مدل‌هایی را به کشور‌های استکباری صادر می‌کنیم که سبب فروپاشی از درون آن‌ها شود.

وی  با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند مسیر ما را با مشکلات معیشتی تحریف کنند، تاکید کرد: باید با هوشیاری تحقیق کنیم و ببینیم کدام مدیر ضعیف عمل می‌کند و این را اطلاع رسانی کنیم. نمایندگان مجلس نیز باید بصیرت بالایی داشته باشند و هرجا  سیاست‌هایی که سبب تضعیف می‌شود را، آشکار کنند.
 
پناهیان تصریح کرد: آن افرادی که معتقد بودند مذاکره با آمریکا همه مشکلات را حل می‌کند امروز  مذاکره با آمریکا را عین دیوانگی می‌دانند.

وی اظهار داشت: دولت وقتی بزرگ شود فساد بیشتر می شود و کوچک کردن دولت یک آرزو ولی هیچ دولتی به آن عمل نکرده است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه به فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وگفت: بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی است و بسیاری از امور باید توسط مردم اداره شود باید با اقدامی خودجوش کار را از تمرکز در ادارات بگیریم و با فساد مقابله کنیم.




ارسال نظرات
پر بیننده ها