مستند ساز عمار در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
محمد حسین امانی گفت:فیلم ها در جشنواره عمار روز به روز تشکیلاتی تر می شود و این روند درستی است جشنواره عمار از لحاظ ایده و فکر درست است و تا جایی که باید برسد فاصله دارد ولی با سرعت این قدم ها را بر می دارد.
کد خبر: ۸۹۶۸۹۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

محمد حسین امانی مستند ساز عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: من با دو اثر در جسنواره عمار امسال حضور داریم یکی تیزر کوتاه "صداها" و فیلم کوتاه "شیرینی".

وی گفت: تیزر "صداها" ایام اول مهر از تلویزیون پخش شده بود در مورد خرید لوزام التحریر و انتخاب کالای ایرانی بود و فیلم "شیرینی " هم یک فیلم طنز در رابطه با مفاسد اقتصادی و رشوه و شیرینی هایی است که داده می شود.

 مستند ساز عمار تصریح کرد: جشنواره عمار در ابتدا تاکید بیشتر بر محتوا داشت و  فیلم هایی که تولید می شد بیشتر از لحاظ محتوایی بررسی می شد ولی چند سالی است که فیلم ها از لحاظ تکنیکی هم بهتر می شود.

امانی بیان داشت: جشنواره عمار از لحاظ محتوایی می توان گفت به اهدافی که داشته رسیده و در بحث تکنیکی جای کار دارد و سال به سال بهتر می شود.

وی تاکید کرد:  تولید فیلم ها در جشنواره عمار روز به روز تشکیلاتی تر می شود و این روند درستی است جشنواره عمار از لحاظ ایده و فکر درست است و تا جایی که باید برسد فاصله دارد ولی با سرعت این قدم ها را بر می دارد و زودتر از موعد به آنها می رسد.

 

ارسال نظرات