خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه نهم دی ماه سال 88 روز بصیرت، آگاهی و ایمان مردم بود، گفت: اصل نهم دی ماه یک حرکت مردمی بر خواسته از ولایت پذیری مردم بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

حجت السلام والمسلمین غلام حسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی اظهارداشت:  درفتنه 88 دشمنان در سطح بین الملل رژیم صهیونیستی ،امریکا با کشور های اروپایی ، منافقین به سرکردگی افراد آنها در درون نظام بود.

وی ادامه داد: بهانه آنها به ظاهر در مورد انتخابات بود ولی زمینه سازی برای یک حرکت عظیم برای برچیده شدن نظام وپایان دادن آن در پوشش انتخابات را دنبال می کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی افزود: در فتنه 88 امام خامنه ایی  هشدار دادند که ما شورای نگهبان داریم وباید از طریق قانون بحث تقلب در انتخابات دنبال شود.

وی گفت: افرادی در کشور در صحنه انتخابات 88بحث تقلب را به راه انداختند به دنبال اهداف دشمن بودند که به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه اوج آگاهی مردم روز عاشورای سال 88 بود، افزود: نهم دی ماه روز بصیرت، آگاهی و ایمان مردم بود که اجتماعت عظیمی در شهر ها مختلف در صحنه سیاسی با روحیه انقلابی به میدان آمدند و با ولایت ، اسلام وعاشوراء تجیدید بیعت کردند.

نوفرستی ادامه داد: هجمه هایی که به عاشورای حسینی برای دفاع ار ارزشهای دینی بود که در تاریخ ماندگار شد.

وی با تاکید براینکه باید جریان نهم دی ماه را به انواع مختلف نسبت به گذشته به عنوان یک حرکت مردمی باشد، گفت: اصل نهم دی ماه یک حرکت مردمی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام)افزود: علماء، اساتید، و افرادی که تریبون دارند باید در روند احیاء این حرکت عظیم(نهم دی ماه) دنبال کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها