حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در اجتماع بزرگ تجلی بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد گفت: نهم دی جهت دهنده حرکت ما و عامل بقای نظام است.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه صبح امروز شنبه 9 دی ماه  با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم ضمن بیان اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری در همه صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز بوده اند، گفت: حماسه نهم دی، عامل بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی افزود: نهم دی نه یک خاطره و نه یک افتخار؛ بلکه جهت دهنده حرکت ما و عامل بقای نظام است.

وی ادامه داد: امروز نهم دی در حالی برگزار می شود که دشمن با استفاده از نیروهای داخلی در فکر تفرقه افکنی و بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، گفت: مسئولان باید رفع مشکلات معیشتی را نه با نان دشمن؛ بلکه با اتکاء به اقتصاد مقاومتی بعنوان تنها راه نجات اقتصاد کشور و حل مشکلات اقتصادی، در الویت قرار دهند.

سخنران این همایش، افزود: تاکتیک جدید دشمن برای دشمنی با نظام، تغییر ذائقه فرهنگی مردم و تغییر محاسبات سیاسی است.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای، افزود: دشمنان اسلام می خواهند با تغییر محاسبات سیاسی به ویژه در جوانان، گفتمان مقاومت را به گفتمان سازش و سلطه پذیری تغییر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، در ادامه با اشاره به سه پیام مهم حماسه نهم دی، اظهار کرد: اولین پیام حماسه نهم دی این است که ملت اعلام کردند که اهل کوفه نیستند و ولی فقیه را تنها نمی گذارند.

وی، در ادامه پایبندی مسئولان به ارکان انقلاب اسلامی و خدمتگزاری مسئولان به مردم را مهمترین مطالبه امروز ملت ایران دانست و گفت: این ملت نمی گذارد تجربه های گذشته و فتنه 88 تکرار شود.

دکتر حاجی صادقی، تصریح کرد: شکر نعمت این امت انقلابی که حزب الله های سراسر عالم را فعال کرده است، خدمت به آنان است و مسئولان باید خدمتگزار آنان باشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، سومین پیام حماسه نهم دی را خطاب به استکبار جهانی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: این ملت اعلام کردند که با همه سختی ها و مشکلات، در برابر استکبار ایستاده اند تا همه مظلومان عالم را نجات داده و رژیم صهیونیستی را زباله دان تاریخ بفرستند.

وی با توصیه حاضران در این همایش بزرگ به هوشیاری و مراقبت در زمینه فتنه های آینده، گفت: در همه دهه های انقلاب با فتنه هایی روبرو بوده ایم، دشمنان الان نیز به دنبال فتنه ای جدید هستند تا از راه نفاق و فریب ارکان انقلاب را هدف قرار داده و از راه نفوذ سیاسی نیز محاسبات مسئولان را تغییر دهند.

به گزارش بسیج، این مراسم باشکوه با  تلاوت آیاتی از قرآن کریم با حضور پرشور و منسجم اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز و در ادامه گروه سرود دانش آموزان بسیجی شهر سورشجان به اجرای برنامه پرداختند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرائت بیانیه ای در تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و تأکید بر استکبارستیزی و فتنه گری دشمنان داخلی و خارجی از دیگر بخش های این اجتماع بزرگ در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری بود.

ارسال نظرات