از آنجایی‌که دشمنان فتنه‌گر داخلی و خارجی همیشه در حال توطئه علیه نظام اسلامی هستند، حفظ روحیه انقلابی‌گری در مقابل انقلابی نمایی از شاخصه‌های مبارزه با فتنه و فتنه‌گری به شمار می‌رود، در غیر این صورت با تطهیر چهره اصحاب فتنه، جای جلاد و شهید عوض خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بسیج اساتید دانشگاه مازندران به‌مناسبت حماسه 9 دی بیانیه منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

حماسه نهم دی‌ماه 88 منسجم ترین حضور امت انقلابی در طول تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن روز بصیرت ملت ایران در مقابل دشمنان خارجی و داخلی در مقابل فتنه انگیزان به نمایش گذاشته شد.

فتنه 88 نقشه انقلاب مخملینی بود که برنامه‌های آن را سرویس‌های اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار طراحی کرده و عناصر بی‌بصیرت داخلی و ضد انقلاب‌های وابسته درصدد اجرای آن در داخل کشور برآمده بودند، اما حضور پربصیرت امت انقلابی و فدائیان رهبر، نقشه های شوم آنان را بی‌اثر کرده و طومار فتنه‌گران را درهم پیچید.

باوجود گذشتن 8 سال از حماسه نهم دی ماه، با رهبریِ مقتدرانه شجاع و مدبر، جمهوری اسلامی ایران  مقتدرتر و با شکوه تر شده اما دشمنان ذلیلِ انقلاب به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار و رژیم صهیونیستی اشغالگر، ذلیل‌‌تر شده‌اند.

در این بین ندای حقانیت انقلاب اسلامی در سراسر جهان رساتر شده و این بصیرت‌افزایی در سراسر عالم رو به گسترش است و حتی همین امر باعث شد جوانان لبنان، فلسطین، سوریه،عراق، یمن، افغانستان و... با شکل‌دهی محور مقاومت، فرقه‌های فتنه در جهان اسلام را نیز به اضمحلال بکشانند.

لذا باید گفت حضور پرشور و آگاهانه منبعث از مردم‌سالاری دینی امت انقلابی ایران به رهبری امام خامنه‌ای مدظله العالی در خلق حماسه نهم دی ماه 88 که متأثر از فرهنگ عاشورا بوده، طومار فتنه‌گران را نه تنها در ایران اسلامی بلکه در منطقه نیز درهم بپیچد و این الگوی امامت و امت می‌تواند تا ظهور قائم آل محمد کارسازترین راهبرد برای هدایت جهان اسلام در مقابله با تمامی آشوب‌ها و فتنه‌های دشمنان فتنه‌گر و خبیث باشد.

از آنجایی‌که دشمنان فتنه‌گر داخلی و خارجی همیشه در حال توطئه علیه نظام اسلامی هستند، حفظ روحیه انقلابی‌گری در مقابل انقلابی نمایی از شاخصه‌های مبارزه با فتنه و فتنه‌گری به شمار می‌رود، در غیر این صورت با تطهیر چهره اصحاب فتنه، جای جلاد و شهید عوض خواهد شد.

به هوش باشیم این روزها نیز فتنه‌گران برای کم فروغ جلوه دادن حماسه 9 دی، با تبدیل مشکلات و یا مطالبات معیشتی مردم به فتنه اقتصادی در تلاش هستند تا از کمترین اختلافات داخلی بیشترین استفاده را در نشانه‌گیری به اصل نظام ببرند.

بسیج اساتید دانشگاه مازندران با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه که روز اوج ولایت‌پذیری و مردم‌سالاری دینی ملت ایران است، اعلام می‌دارد مثل همیشه آماده است همگام با مردم انقلابی ایران، برای احیای اهداف انقلاب و اجرای فرامین رهبری گام بردارد و برای همیشه هوشمندی خود را برای مقابله با هر نوع فتنه‌گری حفظ کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها