نماینده بسیج دانشجویی شهرستان تفت با انتقاد از ادعاهای برخی مسئولین پیرامون وضعیت اقتصادی جامعه افزود: این ادعاها و آمارها با واقعیت جامعه فاصله جدی دارد و مشکلات معیشتی مردم نسبت به قبل تشدید شده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، عارف گیداری نماینده بسیج دانشجویی شهرستان تفت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی‌ماه نشئت‌گرفته از جوشش خون‌های پر شراره حماسه عاشورا بود و بدون شک به فرمود: ه امام خامنه‌ای است خداوند متعال و روح حسین‌ابن‌علی (ع) را این روز دیده شد، ادامه داد: فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صفحه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

مسئول آموزش بسیج دانشجویی تفت افزود: یوم‌الله ۹ دی به جهانیان و بخصوص منحوسان نظام سلطه یادآوری می‌کند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ مردم انقلابی بایستند، نخواهند توانست به عزم این ملت ولایت مدار خدشه وارد کنند.

نماینده بسیج دانشجویی شهرستان تفت با تأکید بر اینکه فتنه‌انگیزی‌ها و توطئه‌های دشمن بر ضربه به این نظام مقدس و جلوگیری از رشد و پیشرفت کشور ادامه دارد بیان داشت: امروز دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و اختلاف بین مردم و مسئولین است و سعی دارد اقشار مختلف جامعه را نسبت به آرمان‌های والای انقلاب بی‌تفاوت کند.

دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد تفت با انتقاد از اینکه برخی افراد و خواص از روی عمد یا جهل در حال تکمیل پازل دشمن هستند و در زمین دشمنان بازی می‌کنند افزود: همه مسئولین باید باروحیه جهادی و عزم جدی و به دنبال حل مشکلات باشند.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضلات و مشکلات اقتصادی جامعه و عدم اقدام جدی دولتمردان در این راستا تصریح کرد: بااین‌وجود شاهد این هستیم که برخی مسئولین ادعا‌ها و آمار‌هایی را مطرح می‌کنند که با واقعیت‌ها جامعه که به‌وضوح مشهود است تفاوت جدی دارد و این خود باعث افزایش نارضایتی‌های مردم و ایجاد اختلاف و تنش می‌شود.

گیداری با انتقاد از بی‌تفاوتی برخی مسئولین نسبت به مشکلات جامعه و پرداختن آن‌ها به حواشی و مسائل بی‌ارزش اذعان کرد: این قبیل اقدامات به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول و توجیه نیست.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تنها را حل معضلات اقتصادی کشور عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اقداماتی نظیر برخورد با قاچاق و رسیدگی به اقشار کم‌درآمد و مستضعف است افزود: بیکاری در جامعه به‌خصوص بیکاری فارغ‌التحصیلان تهدیدی جدی است که دولتمردان و مسئولین استانی و کشور باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
ارسال نظرات