فعال دانشجویی یزد مطرح کرد:

تبعات خسارت‌های فتنه ۸۸ هنوز هم ادامه دارد

فعال دانشجویی در یزد با اشاره به اینکه فتنه 88 فراموش‌نشدنی است، گفت: 9دی، پاسخ محکمی به فتنه‌انگیزی‌ها و آری جانانه مردم به ولایت و رهبری بود که در تاریخ ماندگار ش
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اکبر عابدی مسئول روابط عمومی و فضای مجازی بسیج دانشجویی یزد صبح امروز در نشستی بصیرتی در جمع دانشجویان در محل ناحیه بسیج دانشجویی یزد با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با امت تصریح کرد: فتنه 88 یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین بحران‌های کشور بود که با عنایت الهی و هوشیاری اقشار مختلف مردم به حماسه 9 دی ختم شد.

اعابدی بابیان اینکه بازخوانی حوادث فتنه 88 علاوه بر عبرت‌آمیز بودن باعث رشد سیاسی و هوشیاری نسل جدید و جوانان می‌شود، بیان داشت: بازگو نکردن حقایق اتفاقات آن سال باعث می‌شود تا حقایق تحریف‌شده و جای بدهکار و طلبکار فتنه عوض شود.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه جریانی به دنبال منحرف کردن حقایق فتنه است، خاطرنشان کرد: در سال جاری شاهد این بودیم که سه فیلم سینمایی با موضوع فتنه 88 ساخته و اکران شد که کاملاً حقایق فتنه 88 را تحریف کرده بود.

عابدی بابیان اینکه دشمن همیشه از کم آگاهی جامعه برای فتنه‌انگیزی و تنش‌آفرینی استفاده می‌کند اظهار داشت: تبعات خسارت‌های فتنه 88 در ابعاد مختلف اقتصادی و بین‌المللی هنوز هم برای کشور ادامه دارد و قطعاً جرم و اشتباهات سران فتنه قابل‌چشم‌پوشی نیست.

وی در این راستا ادامه داد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند بزرگ‌ترین گناه فتنه گران، امیدوار کردن دشمن به انقلاب اسلامی بود و دراین‌بین نمی‌شود از اشتباهات برخی خواص و نخبگان سیاسی کشور به‌سادگی گذشت.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی استان با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی همواره با خطر فتنه‌انگیزی‌های دشمن روبرو است بیان داشت: دشمن از شیوه‌های مختلف برای ضربه زدن به کشور برای جلوگیری از رشد و پیشرفت انقلاب استفاده می‌کند و در این آنچه تضمین‌کننده پیشرفت و سرافرازی انقلاب و امت در فضای غبارآلود فتنه‌ها است ایمان و اعتقاد و بصیرت و هوشیاری جامعه است.

این فعال دانشجویی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: جریان ارزشی کشور باید در این مسیر و درراه افزایش آگاهی عمومی و بصیرت افزایی محکم‌تر از گذشته قدم بردارد.
ارسال نظرات