مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور گفت: خروش ملت ما در نهم دی ماه 88، بار دیگر نشان داد که مردم همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با تبعیت از رهبری از این انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالعلی گواهی در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در مسجد جامع نکا اظهار کرد: نهم دی، روز بزرگ بیداری امت و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران است که باید در بزرگداشت آن و روشنگری در بین نسل جوان تلاش شود.

وی افزود: تلاش برای براندازی نظام نه تنها در روزهای منتهی به نهم دی ماه 88، بلکه از ماه‌ها و سال‌های قبل در دستور کار فتنه‌گران بود و در این روز به اوج رسید.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور گفت: دشمنان و فتنه‌گران با اصل نظام و ولایت مشکل داشته و آنان را نشانه رفته بودند و اگر بصیرت و حضور هوشیارانه مردم در این صحنه نبود، خطرات بیشتری جامعه را تهدید می‌کرد.

گواهی ادامه داد: در فتنه 88 عده‌ای بر تقلب در انتخابات اعتراض داشتند و می‌خواستند با این فتنه‌گری‌ها به خواسته‌های خود برسند در حالی که این نظام و انتخابات در این انقلاب، براساس قوانین خاص است.

وی با بیان اینکه نتیجه انتخابات قبل از اتمام انتخابات و حتی ماه‌ها قبل‌تر از انتخابات اعلام شود، بیانگر دسیسه‌های دشمنان است، خاطر نشان کرد: این مسأله بر همگان آشکار است که تقلبی در انتخابات نبوده است و افرادی که در این اعتراضات بودند هم این مسأله را می‌دانستند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور تأکید کرد: اینکه انتخابات آرای مردم است را همه ما قبول داریم و افرادی که در این انتخابات به عنوان نامزد حضور داشتند هم  باید قبول داشتند و اینکه اگر اعتراض به انتخابات و آرای مردم و تقلب داشتند باید از راه قانونی در پی برطرف کردن مشکلات خود بودند.

گواهی اظهار کرد: رهبر انقلاب هم بارها بعد از اینکه اعلام شد در انتخابات تقلب شده است، اعلام کردند که اعتراض راه دارد و باید از راه قانونی پیگیری شود، اما عده‌ای نخواستند که از راه قانونی وارد شوند و اینگونه موجب هرج و مرج و مشکل‌آفرینی برای جامعه و نظام شدند.

وی افزود: آقای میرحسین موسوی و کروبی از همین انقلاب و مسؤولان این نظام بودند و همه قوانین را می‌دانستند و اگر اعتراضی بود  باید از راه قانونی پیگیری می‌کردند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور با اعلام اینکه باید آگاه باشید که چرا دشمنان این دوره نسبت به این مسأله حساس شدند، یادآور شد: اوباما در همان دوران می‌گوید: نماد غرب‌گرایی ایران، آقای میرحسین موسوی است و به او اعتمادد کنید " بله 20 سال روی ایشان کار کردند و برخی گفتند که ایشان نخست وزیر دوران جنگ ایران بوده است اما یک عکس از جبهه ایشان پیدا کنید که ایشان با لباس خاکی در جبهه و خط مقدم حضور داشته باشد.

گواهی بیان کرد: ممکن است میرحسین موسوی در آن زمان تا اهواز و غرب کشور سفر داشته باشد اما خط مقدم نبود، در حالی که رئیس جمهور رهبر معظم انقلاب بودند و هنوز خطبه نماز جمعه تمام نمی‌شد که برنامه‌ریزی برای رفتن به جبهه در دستور کارشان بود.

وی اضافه کرد: دشمنان در فتنه 88، جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه را قبول نداشتند و علیه ارزش‌ها و آرمان‌ها وارد میدان شده بود و از راه غیرقانونی به دنبال حق و حقوق مورد نظر خودشان بودند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور گفت: وقتی میرحسین موسوی در زمان جنگ و در شرایط سخت جبهه‌ها که نیرو و امکانات نداشتیم استعفای خود را اعلام می‌کند،  امام(ره) فرمودند: «حیف که جنگ است اما اگر جنگ نبودد می‌دانستم با شما چه برخوردی بکنیم، الان چه وقت استعفا است بروید کار کنید».

گواهی اظهار کرد: مقام معظم رهبری چرا دوبار خطاب امام راحل اعلام کردند که امام، من نمی‌توانم با این وضع دولت کار کنم، اداره جنگ و کشور سخت شده است و دچار مشکل شده و نمی‌توان با این اوضاع کار کرد و امام در آن زمان فرمودند: «فعلاً مصلحت نیست، باید بنشینید و کار کنید». و رئیس جمهور می‌پذیرد.

وی ادامه داد:‌ در آئین‌نامه نیروهای مسلح اگر رزمنده یا فرماندهی از جبهه در دوران جنگ فرار کند، حکمش اعدام است و حق فرار ندارند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور یادآور شد: نخست وزیر که همه کاره کشور است در آن زمان، استعفا می‌دهد و مکرر از امام می‌خواهد که نمی‌خواهد نخست‌وزیر باشد، این شخصیت برای آمریکا مهره است و شاید خودش خبرر ندارد، اما این در زمانی است که تا قبل از انتخابات نمی‌دانست.

این مسؤول خاطرنشان کرد: آقا فرمودند: «به این آقایان بگویید که قانون راه دارد» همین قانون را خودشان نوشتند، مگر آقای کروبی رئیس مجلس نبود؟ و آقای موسوی مگر نخست‌وزیر و رئیس دولت نبود که قوانین  را به صورت لایحه به مجلس داده و مجلس هم قبول کرده است؟

گواهی بیان کرد: چرا کارها را از راه بی‌قانونی، به خاک خون کشیدن مردم و تعطیلی بازار تهران به مدت هشت ماه ادامه دادند؟ آخر شب تهران جنگ‌زده بود و هشت ماه تهران جنگ‌زده بود اما صبح آثاری از تخریب نبود و شهر آماده ایاب و ذهاب بود و دوباره ساعت چهار عصر حکومت نظامی بود.

وی افزود: این فرمول را امام سال‌های پیش به ما داده‌اند که هر مسؤولی که غربی‌ها از او تعریف کردند پرونده و پیشینه خود را ببیند که چه کردند که دشمن از آنان تعریف می‌کند و در این بین دشمن و غربی‌ها از آقای کروبی، موسوی و خاتمی اسم می‌برند.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: امروز می‌گویند این فضا که در دست خاتمی است، فضای خوبی است، او را دریابید و کمک کنید، بیش از 60 اندیشکده و مؤسسات پژوهشی و علمی، پیرامون روش‌شناسی مقابله با انقلابب  اسلامی کار کردند چون قدرت جمهوری اسلامی را فهمیدند.

گواهی گفت: حال که دشمن به قدرت و عظمت ما پی برده است به دنبال براندازی ما است و دشمن به قدرت حکومت دینی که یک بار بعد از امیرالمومنین(ع) و معصومین تشکیل شد با عنوان نظام اسلامی توسط امام راحل پی برده است و باید مراقب باشیم و با اتحاد و بصیرت مانع نفوذ دشمن شویم.

وی افزود: مردم ایران در ماجرای فتنه 88 با شرایطی مواجه شدند که دشمنان و فتنه‌گران با هتک حرمت به شعائر دینی، هدف‌شان جز مقابله با دین اسلام و استقرار حکومتی فاسد در ایران نبود و آگاهی، بصیرت و ولایت‌مداری مردم، مانع دستیابی دشمن به اهدافش شده است.

مسؤول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کشور گفت: خروش ملت ما در نهم دی ماه 88، بار دیگر نشان داد که  مردم همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با تبعیت از رهبری از این انقلاب دفاع می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها