کارشناس مسائل سیاسی در سقز گفت:

پیوند عمیق مردم و رهبری برای دشمن ثابت شده است/ دشمن در همه صحنه ها، به زانو در آمده است

کارشناس مسائل سیاسی در گرامیداشت حماسه ۹ دی در سقز گفت: حضور مردم در تمام صحنه‌ها و پشتیبانی آن‌ها مقام معظم رهبری استکبار جهانی خصوصاً آمریکا و اسرائیل را به زانو در آورده و برایشان ثابت شده است که دشمنان ما نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۲۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید عبدالله جعفرپور در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در سالن ورزشی شهید کاظمی در سقز اظهار داشت: دشمن جنگ نابرابر هشت ساله را به کشور ما تحمیل کرد و امروز نیز با شگرد شبیخون فرهنگی به میدان ملت ما آمده است.

جعفرپور اختلاف افکنی بین مسلمانان شیعه و سنی و همچنین اقوام مختلف از دیگر دسیسه‌های دشمن برای رسیدن به اهداف پلید و شوم آنان دانست.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز نهم دی ماه به تمام مردم ایران، این را روز نمادی از حمایت آحاد ملت ایران از اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری دانست.

جعفرپور نهم دی ماه را متعلق به همه‌ی مردم ایران دانست و افزود: در فتنه‌ی ۸۸ خیلی‌ها ندانسته و ناآگاهانه به خیابان‌ها آمدند و دست‌هایی از بیرون آن‌ها را رهبری می‌کرد و در نهایت با حضور مردم این جریان سرکوب شد.

این استاد دانشگاه در ادامه به بصیرت افزایی تاکید کرد و افزود: اگر افراد یک جامعه بصیرت کافی نداشته باشند به آسانی فریب توطئه‌های دشمنان را خواهند خورد و ناخودآگاه وارد فضای ملتهب فتنه می‌شوند.

وی با اشاره به پیروی مردم از، ولی امر مسلمین خاطرنشان کرد: پیوند عمیق مردم و رهبری برای دشمن کاملاً اثبات شده است و حماسه عظیم ۹ دی یک مشت نمونه از خروار‌ها به شمار می‌آیید.

او در پایان با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: حضور مردم در تمام صحنه‌ها و پشتیبانی آن‌ها مقام معظم رهبری استکبار جهانی خصوصاً آمریکا و اسرائیل را به زانو در آورده و برایشان ثابت شده است که دشمنان ما نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات