خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه گفت:امروز یک فتنه خزنده ای در راه است که از جنس فتنه ۸۸ نیست بلکه یک فتنه فرهنگی و اقتصادی است بنابراین باید خود را مجهز کنیم.
کد خبر: ۸۹۶۸۸۰۳
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج،حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا صبح امروز در نشست صمیمی علمای اهل تشیع و اهل سنت زیرکوه با تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه س و تبریک روز بصیرت،اظهارداشت:یک واقعه ای که در یک ظرف زمانی قرار می گیرد و اتفاق می افتد آن روز را برجسته می کند و آن روز برجسته یوم الله می شود و روز ۹ دی نیز از سال ۸۸ یکی از ایام الله ها نام گرفت.
امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: این روز باید گرامی داشته شود تا هم از آن درس بگیریم و هم فتنه های آینده را بشناسیم.
وی تصریح کرد:برخی ها دوست ندارند این روز را خوب برگزار کنیم چون می ترستد چهره کریه آنها در فتنه سال ۸۸ مشخص شود و برخی مسوولان هم از برگزاری این حماسه بزرگ کناره گیری می کنند اینها باید تکلیف خود را با ملت مشخص کنند.
امام جمعه زیرکوه با اشاره به فتنه سال 88 ، گفت:فتنه ۸۸ مربوط به یک جناح سیاسی خاص نبود بلکه یک پدیده شوم و خطرناک آمد و اصل نظام را هدف قرار داد.
حجت الاسلام مرتضائی نیا با بیان اینکه امروز روز بصیرت است ،‌اذعان داشت: باید این بصیرت را درخود به روز کنیم و بصیرت سیاسی خود را بالاببریم و خط دشمن را بشناسیم.
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه فتنه های جدیدی در راه است،تاکید کرد: صحبت های گرانسنگ مقام معظم رهبری را تحلیل کنید و این فتنه جدید را بشناسید.
وی با اشاره به اینکه فتنه جدید این است که می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و ناامید کنند،گفت:امروز یک افراد مرفه در بدنه دولت نفوذ کرده اند که نمی توانند درد مردم را درک کنند.
مرتضائی نیا بیان داشت:کسانی که در سال ۸۸ بیرق اباعبدالله را آتش زدند مردم ایران نبودند بلکه منافقین و بهاییت بودند و امروز هم همینها منتظر کوچکترین فرصت ها هستند.
امام جمعه زیرکوه گفت:امروز برخی از مردم در برخی شهرها بر علیه گرانی تجمع آرام کرده اند اما دشمنان با نفوذ در بین این تجمع ها شعارهایی علیه نظام و انقلاب سر می دهند بنابراین باید هوشیار بود و فرصت سواستفاده به دشمنان نداد.
وی با بیان اینکه در سال ۸۸ اصل نظام را هدف قرار دادند و اصل نظام یعنی اسلام،گفت:ما برای هر میز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهید داده ایم باید مراقب باشیم.
امام جمعه زیرکوه اظهارداشت:امروز یک فتنه خزنده ای در راه است که از جنس فتنه ۸۸ نیست بلکه یک فتنه فرهنگی و اقتصادی است بنابراین باید خود را مجهز کنیم.
مرتضائی نیا تاکیدکرد:آنچه امروز مهم است این است که اگر دست خود را در دست ولایت گذاشتیم گمراه نخواهیم شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها