خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه:

دشمن به دنبال شبهه افکنی در فضای مجازی است

فرمانده ناحیه ماومت سپاه زیرکوه گفت: امروز دشمن بدنبال شبهه پراکنی در فضای مجازی و استفاده از فضای غبار آلود است لذا به فرمایشات و تذکرات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشید .
کد خبر: ۸۹۶۸۷۹۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، ابراهیم کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زیرکوه در نشست صمیمی علمای شیعه و سنی شهرستان زیرکوه با تبریک ایام الله هم دی ماه، اظهارداشت: امروز دشمن بدنبال شبهه پراکنی در فضای مجازی و استفاده از فضای غبار آلود است لذا به فرمایشات و تذکرات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشید .

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه  عده ای از سران فتنه در گذشته یار امام ره بودند ، تاکید کرد:به گذشته افراد توجه نکنید زیرا ملاک حال افراد است .

وی با اشاره به حوادث سال 88 تصریح کرد:عده ای آمدند در سال ۸۸ حماسه ای که مردم آفریدند و شیرینی را که مردم خلق کردند، به کام مردم تلخ کردند.

وی افزود:برخی از عوامل فتنه حرفهایی زدند که دقیقا رادیوهای بیگانه برزبان می آورد و حتی پای خود را از اینها هم جلوتر گذاشتند.

کریمی اذعان داشت:دشمن خوب می داند چکار میکند بنابراین فکر نکنید فتنه سال ۸۸ یک شبه ایجاد شد بلکه دشمن سالها با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای این فتنه برنامه ریزی کرده بود.

وی با بیان اینکه امروز هم درگیر جنگ هستیم،گفت: در جبهه نظامی در همه جبهه ها استکبار شکست خورده است اما جنگ ما در جبهه فرهنگی است و باید مراقب باشیم.

کریمی تاکید کرد:امروز وظیفه ما بسیار سنگین است و هرچه به جلوتر حزکت کنیم وظیفه ما سنگین تر خواهد شد ووتشخیص حق از باطل سخت تر بنابراین باید بصیرت خود را بالا ببریم تا در تشخیص حق از باطل دچار اشتباه نشویم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت:باید مواظب باشیم حرفی که دشمن را شاد می کند بر زبان نیاوریم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها