خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آرادان:

حماسه 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آرادان از حماسه 9 دی به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب نام برد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۹۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان گفت: حماسه 9 دی نشان‌دهنده غیرت ملی مردم ایران اسلامی در دفاع از اسلام، نظام اسلامی و واکنش نسبت به شیطنت و بدخواهی دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب بود.

وی ضمن بیان این مطلب افزود: 9 دی سال 88، روز عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب و حفظ اسلام، تا پای جان ایستادگی کردند و با صدایی رسا به جهانیان اعلام کردند که اگر دشمن بخواهد در برابر دین مبین اسلام بایستد، مردم ایران اسلامی در مقابل آن‌ها ایستاده و ضربه محکمی به پیکر استکبار و دست‌نشانده‌های آن‌ها وارد خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آرادان یادآور شد: فتنه سال 88 را می‌توان یکی از پیچیده‌ترین، بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین توطئه‌ها، علیه انقلاب اسلامی و نظام مردم‌سالاری دینی، از بدو پیدایش تاکنون دانست.

وی ضمن اشاره به هوشیاری و آگاهی ملت ایران در برابر فتنه‌های زمان، تأکید کرد: هدف از راه‌اندازی فتنه سال 88، گمراه کردن مردم و قرار دادن آن‌ها در برابر نظام اسلامی به بهانه تقلب در انتخابات بود، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی، با خلق حماسه 9 دی، آتش این فتنه را خاموش کردند.

گلینی ادامه داد: اوج فتنه‌انگیزی و پروژه توهین فتنه گران، در روز قدس و 13 آبان سال 88 بود که با خط کشیدن بر شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و اقدام به سردادن شعارهای انحرافی آغاز شد و این گستاخی تا جایی پیش رفت که به هتک حرمت به بزرگ‌ترین مقدسات مردم ایران اسلامی ختم شد.

وی تصریح کرد: فتنه سال 88، هشت ماه رویارویی و تقابل گروه‌های معاند و بدخواه نظام با عناصر وفادار به انقلاب اسلامی بود که این حرکت، با هتک حرمت به عاشورای حسینی و اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله (ع) به اوج خود رسید، اما ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه ماندگار 9 دی، میخ محکمی بر تابوت فتنه گران و معاندان نظام اسلامی کوبیدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آرادان اظهار کرد: فتنه گران با هتاکی به امام راحل در 16 آذر، قلب ملت ایران را به درد آوردند و درنهایت با جسارت به خیمه اباعبدالله (ع) و هتاکی به‌روز مقدس عاشورا، بی‌شرمی و جسارت خود را به‌طور کامل آشکار کردند و همین مسئله باعث خشم و نفرت ملت ایران شد و موجب شد تا مردم در 9 دی، نسخه دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب را درهم‌پیچیده و مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم و عوامل خودفروخته و بیگانه بکوبند.

وی لجاجت و خودرأیی سران فتنه، بی‌اعتنایی به شیوه‌های قانونی پیگیری ادعای پوچ و باطل خود، حرمت‌شکنی فتنه گران در عاشورای حسینی، همراهی و هدایت آشکار بیگانگان و اهانت به ارزش‌ها و مقدسات را از عوامل فتنه سال 88 برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم ما همیشه نشان داده‌اند که در مقاطع حساس و تاریخی، یار و همراه نظام و انقلاب هستند و با پشتیبانی از ولایت‌فقیه، ادامه‌دهنده مسیر شهدا خواهند بود و دشمن باید از این انسجام، وحدت و بصیرت ملت ایران درس بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها