آیت الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در کردستان نهم دی را روز بصیرت و بیعت امت با امامت و ولایت دانست و افزود: روز ۹ دی یک روز بسیار تاریخی است که بر گرفته از متن مبانی دین و نشان از عقل سیاسی دینی است.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۷۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، نماینده، ولی فقیه در کردستان صبح امروز در مراسم باشگوه گرامیداشت سالروز حماسه "۹ دی" که در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نهم دی روز بصیرت و بیعت امت با امامت و ولایت است.

وی افزود:دشمن در فتنه سال ۸۸، همانند سایر توطئه‌های خود در صدد ساقط کردن نظام بود، اما حضور آگاهانه و به موقع مردم در صحنه موجب شد دشمنان داخلی و خارجی در نقشه‌های خود ناکام بمانند.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: حضور با بصیرت مردم در حماسه ۹ دی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، بیش از پیش برقدرت نظام و عزت رهبری افزود و بار دیگر به جهانیان ثابت کرد ملت ایران در هر شرایطی آماده دفاع از دستاورد‌های خود است.

وی با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ نتیجه سال‌ها برنامه ریزی دشمنان بود، اضافه کرد: دشمنان با سوء استفاده از برخی افراد ناآگاه داخلی در صدد بر آمدند تا با برنامه‌ها و توطئه‌های خود زمینه براندازی و ساقط کردن نظام را پیاده کنند.


نماینده، ولی فقیه در کردستان افزود: آشکار شدن دشمنی‌های خارجی ها، خطر نفوذ بیگانگان و جریانات ضد انقلاب در رده‌های مختلف کشوری از جمله دستاورد‌های حماسه ۹ دی است.


وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب فتنه‌های بسیاری از سوی دشمن به‌وجود آمد که ایران اسلامی آن‌ها را با درایت مقام معظم رهبری خنثی کرد، افزود: مشکل دشمنان تنها ایران نیست بلکه مشکل اصلی آن‌ها اسلام و مسلمانان هستند که در راستای نابودی اسلام دسیسه‌های بسیاری را پیش گرفته اند.


آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه تمام گروهک‌های معاند همراه سران فتنه ۸۸ بودند، عنوان کرد: تحریم‌ها یکی دیگر از آثار فتنه بوده که هنوز گریبانگیر مردم است، اما باید مسئولان و مردم از تولید داخلی حمایت کنند.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات