جلسه حلقه مربیان بسیج کارگری استان یزد با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری،مربیان و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری در سالن جلسات اقشار بسیج تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۲۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، دراین جلسه مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام بیان کرد :ما در حال نزدیک شدن به 9 دی می باشیم لذا اعضای حلقه های صالحین  باید در خصوص 9 دی و حماسه ای که مردم ایران در مقابل فتنه گران که راس آن ها آمریکای جنایت کار بود ایجاد کردند را زنده کنند و اهداف فتنه گران و ضرر هایی که به جامعه زدند  را برای اعضاء بازگو نمایند.

محمد رضا نیک نام در ادامه گفت:ما باید وظیفه ای را که به عهده داریم درست انجام دهیم لذا در مقابل مسئولیتی که برعهده داریم مسئول هستیم و باید پاسخ گو باشیم و همیشه سعی کنیم کار را برای رضای خدا انجام دهیم، اگر کار برای رضای خدا باشد از اجر دنیوی و اخروی برخوردار می شویم.

وی ادامه داد: مربیان و فرماندهان حوزه ها باید تلاش کنند تا شبکه صالحین فعال باشد و در آن خله ای ایجاد نشودحلقه های صالحین معنویت اعضاء را بالا می برد،حلقه های صالحین یکی از کانال های ارتباطی شبکه بسیج می باشد که باعث بصیرت کارگران و کارفرمایان می شود آنها ابهامات خود را در این حلقه ها برطرف می کنند و حتی در مواردی طرح هایی را دراین حلقه ها ارائه می نمایند که سود های زیادی برای کارخانه دارد.

محمدرضا نیک نام:خطاب به فرماندهان حوزه ها گفت برنامه های سال 97 نیز از پایین به بالا است،لذا برنامه هایی باید تعیین نماییم تا با سیاست ها و اولویت های بسیج همراه باشد و برنامه هایی انتخاب نمایید که قابل اجرا و اثر بخش باشد.

در ادامه حاج آقای باقیان با اشاره به نزدیک شدن به 9 دی بیان کرد: راس فتنه، نظام استکباری آمریکا است و همه نقشه ها و راه هایی که آمریکایی ها دارند در اندیشکده آمریکا بر علیه ایران تصویب و برای آینده ایران برنامه ریزی می کنند مثل بحث ازبین بردن حجاب و تزلزل در خانواده ها.

 وی بااشاره به صحبت مقام معظم رهبری گفت:فتنه باعث سقوط جامعه ،انحطاط اخلاقی اسلامی خواهد شد،باعث گمراهی و صلب امنیت روانی خواهد شد و طبق آیه قرآن فتنه گر اصلی شیطان است و کسانی که فتنه می کنند شیطانی هستند.

بمانعلی باقیان بیان کرد:شما در حلقه های صالحین صحبت می کنید و باید موارد 9 دی را مطرح کنید .فتنه 88 کشور را به لبه پرتگاه هدایت کرد.فتنه خط قرمز نظام اسلامی است. این فتنه 8 ماه کشور را به اختلال کشاند و به اقتصاد کشور ضربه زد.

وی ادامه داد:راهبرد مبارزه با فتنه حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف،اتحاد ملی،مراقب دشمن بودن، بصیرت و روشنگری است،لذا باید فتنه را با روشنگری خاموش کنیم.

در ادامه مربیان در خصوص مسائل حلقه با هم مشورت نمودند و موارد حلقه ها را در فصل جاری مشخص کردند.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات