به همت حوزه ۲۱۳شهید محمد منتظری و حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) برگزار شد ؛
به همت حوزه ۲۱۳شهید محمد منتظری و حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع) حاج اقا ملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۱۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت حوزه ۲۱۳شهید محمد منتظری و حوزه ۲۱۴حضرت رقیه(س) مراسم گرامیداشت یوم الله ۹دی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع) حاج اقا ملک برگزار شد.

حجت السلام ملک  در مراسم گرامیداشت حماسه انقلابی 9 دی که در حوزه ۲۱۳شهید محمد منتظری ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، گفت:آفرینش یک شکوه بی‌نظیر و یک حماسه بی‌بدیل به نام 9 دی که ملت ایران با دو بال آگاهی و ایمان و بصیرت چشم فتنه را کور کرد و  آرزوهای قبیله شیطان از آمریکا تا رژیم صهیونیستی و انگلیس و مزدوران داخلی را به گورستان سپرد و نشان داد ملت ایران در دفع آرزوهای دشمنان یک ملت هنرمند و حماسه‌آفرین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه 9 دی روز آزمایش بزرگی بود که حاصل درس‌ها و عبرت‌هایی بود که ملت بزرگ ایران آموخته بود گفت: ملت ما آموخته بود اگر امام مسلمین را در محراب تنها بگذاریم حادثه غم انگیز ضربت خوردن امام علی تکرار می‌شود. ملت ایران از تاریخ آموخته بود اگر امام خویش را درصحنه جهاد تنها بگذارد ماجرای تنها گذاشتن امام حسن تکرار می‌شود و ابعاد عظیم آن حادثه را از ذهن خود گذرانده بود و می‌دانست اگر امام حسین تنها و کم سپاه باشد اصحابش شهید و کودکان حرم پابرهنه در میان تیغ‌های بیابان خواهند بود.

وی افزود: نظام ما بعد از 9 دی دوباره بالنده شد و رشد کرد و زبانه‌های نفوذ ما تا شرق مدیترانه امتداد یافت و حل معادلات به ما گره خورده؛ همه سیاست‌های دشمن بر اساس تحریم و عملیات روانی و ارعاب و تهاجم شکست خورد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم از بانوی نمونه بسیجی حوزه ۲۱۴حضرت رقیه (س)خانم ثنا بیرامی که در رشته ی محاسبات ذهنی در کشور مالزی( مقام قهرمان جهان) را کسب کرده اند تقدیر و تشکر شد،برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع پک های فرهنگی که شامل عکس و جملات رهبری با موضوع ۹دی بود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

خبرنگار بسیجی : شیخی

ارسال نظرات
پر بیننده ها