فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی پیام در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه هر مسئولی که از حرف‌هایش بوی دفاع از فتنه‌گران بیاید مردم ایران در برابر آنها خواهند ایستاد گفت: فتنه گران، خسارت‌ها و لطمه‌های زیادی را به ایران اسلامی و اعتقادات مردم وارد کردند.
کد خبر: ۸۹۶۸۷۰۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار نظری فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی پیام در گفتگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه هر مسئولی که از حرف‌هایش بوی دفاع از فتنه‌گران بیاید  مردم ایران در برابر آنها خواهند ایستاد اظهار داشت: فتنه گران، خسارت‌ها و لطمه‌های زیادی را به ایران اسلامی و اعتقادات مردم وارد کردند.

مردم در برابر مسئول

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی پیام ضمن اشاره به حماسه 9 دی گفت: امروز سالروز قیام تمام عیار ملت با بصیرت ایران و پاسخ قاطع ملت به توطئه‌های داخلی و خارجی است.

نظری ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی سازمان تبلیغات سراسر کشور علیه استکبار جهانی خاطرنشان کرد: باید خدا را شکر کنیم که در این آخرالزمان چنین رهبر عالم، آگاه، حکیم ، مقتدر و بصیر نصیب ملت ایران شده است.

وی ابراز کرد: مقام معظم رهبری با عنایت از نصرت الهی و با پشتوانه ملت غیور و قهرمان و انقلابی ایران با تمام کفر در افتاده و آن چنان قاطع سخن می‌گوید که انسان را متعجب می‌کند.

سرهنگ پاسدار نظری خاطرنشان کرد: فتنه‌گران و سران فتنه نه تنها تاکنون به اشتباه خود اعتراف و بابت آن عذرخواهی نکرده‌اند بلکه شاهد آن هستیم که بر اشتباه خود حتی اصرار نیز می‌ورزند و می‌خواهند این طور وانمود کنند که از ابتدا حرف، عمل و خواسته‌هایشان منطقی و صحیح بوده است.

وی به تضعیف نظام توسط برخی اشاره کرد و بیان داشت: اخیراً اتفاقاتی در گوشه و کنار کشور برای تضعیف ارکان نظام و قوه قضائیه در حال وقوع است البته ما نمی‌گوییم که قوه قضائیه معصوم و عاری از هر اشتباهی است اما یکسری افراد با این اعمال در اصل درصدد تضعیف نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم بر سر اعتقادات خود معامله نمی‌کند در مورد ایستادگی مردم ایران در دفاع از ارزش های اسلام گفت:  مردم ابران با تمام وجود از رهبری و مدافعان اسلام حمایت می‌کنند و مردم مسلمان ایران در مقابل تمام جهانخوران دنیا خواهند ایستاد و اجازه هیچ‌گونه دست درازی به اعتقاد مردم ایران را به هیچ ابر قدرتی نمی‌دهیم.

ارسال نظرات