خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: انسان های زیادی هستند که روشنگری می کنند مانند زمان امیر المومنین که در آن زمان یک نفر عمار بود که روشنگری می کرد اما امروز عمارهای زیادی وجود دارد. پس چرا نباید از آنها استفاده کرد
کد خبر: ۸۹۶۸۶۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت فرا رسیدن فتنه ۸۸ و حماسه مردمی نهم دی ماه هادیان سیاسی برای روشنگری به ایراد سخنرانی در مدارس پرداختند‌.
هوشیار یکی از هادیان سیاسی است که در خصوص حناسه نهم دی ماه بیان کرد: یکی از مشکلات ما در جامعه عدم بصیرت است. به گونه ای که مردم خوب و بد را به خوبی تشخیص نمی دهند.
وی گفت: در زمان امام علی (ع) در جنگ نهروان 12 هزار نفر که جانباز بودند در رکاب حضرت علی (ع) فداکاری می کردند بعضی حافظ کل قرآن بودند و نماز شب می خواندند اما به دلیل عدم بصیرت٬ در مقابل حضرت علی صف آرایی کردند.
این هادی سیاسی اظهار کرد: امروز در جامعه نهراونی ها و صفینی ها را در شهر و کشور می بینیم که به دلیل عدم بصیرت کشور را دچار چالش می کنند.
هوشیار افزود: پشت همه فرقه ها٬ انگلیس و اسرائیل و آمریکا در حال فتنه افکنی هستند‌. این استعمارگران رضا خانی را که تیمار اسب های اتریشی ها را به عهده داشت٬ پرورش دادند و یک قزاق کسی سردار سپاه ایران شد.
وی عنوان کرد: اسلام در خطر است و از نهراونی ها٬ صفینی ها و خوارج در حال لطمه خوردن می باشد و در این بین اسرائیل مثل یک پتک است که اسلام ستیزی را بر سر مسلمان ها می کوبد و این فتنه های اسرائیل باید موجب بیداری مسلمان ها شود.
این هادی سیاسی ادامه داد: آنچه بر سر ملت عراق و سوریه آمد و مصیبت هایی که داعش بر سر آنها آورد موجب بیداری مردم شد و این امر عبرتی است که مبادا روزی بر سر ما بیاید.
هوشیار خاطر نشان کرد: خداوند می فرماید: انسان باید به فطرت خدایی خویش باز گردد. امروز تضعیف نظام جمهوری اسلامی جنگ با خدا است. کسی که جمهوری اسلامی را تضعیف می کند قرآن و پیامبر را تضعیف می کند٬ دچار غفلت است چرا که شیعه مذهب حق است و حقیقت اسلام این است.
وی یادآور شد: ایران در منطقه خاورمیانه قرار گرفته که منطقه ای استراتژیک در جهان بوده و مورد توجه استعمارگران است. ما باید بیدار باشیم چرا که مومنان حق سستی ندارند.
این هادی سیاسی اضافه کرد: اگر مومنان روحیه ی تهاجمی خود را حفظ کنند دشمن نمی تواند بین آنها نفوذ کند بنابراین مشکلات کمتری در جامعه به وجود می آید.
هوشیار در پایان گفت: روزنامه کیهان روشنگری می کند. انسان های زیادی هستند که روشنگری می کنند مانند زمان امیر المومنین که در آن زمان یک نفر عمار بود که روشنگری می کرد اما امروز چندین عمار وجود دارد. پس چرا نباید از آنها استفاده کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها