خبرهای داغ:
این کاروان حامل پیام شهدا و رشادتهای بزرگ مردان دفاع مقدس است که از زبان جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در سرکلاسهای درس دانش آموزان بازگو میشود.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، در راستای کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان کاروان ایثار و جانبازان به همت حوزه ی بسیج دانش اموزی شهید فهمیده و اداره اموزش و پرورش و کنگره ی ملی شهدا در مدارس شهرستان برگزار شد.

  این کاروان حامل پیام شهدا و رشادتهای بزرگ مردان دفاع مقدس است که از زبان جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی در سرکلاسهای درس دانش آموزان بازگو میشود.

  در حاشیه ی حضور کاروان ایثار؛ جانباز سرافزار ۷۰ درصد اقای غلامحسین احمد پور گفت: هرچند این گونه برنامه ها باید زودتر از این ها با همت مسئولین بسیج و اموزش و پرورش و در راس بنیاد شهید شروع می شد ولی این امر درراستای کنگره محقق گردید وحضور این کاروان را در جمع نوجوانان و مدارس مثبت اعلام کردند زیراکه پیام شهدا انتقال مییابد واز نسلهای قبل به این نسل و نسلهای آینده سینه به سینه منتقل میشود.

 وی در ادامه افزود :هم اکنون سرعت برنامه ریزی دشمن بسیار سریع بوده و از لحاظ فرهنگی بر جوانان و نوجوانان غالب شده اند و ما باید سرعت فعالیت خود را چندین برابر کنیم تا به کنون  دشمن نزدیک شویم و در آینده نتیجه کار خود را نظاره گر باشیم و انشالله حوادثی رخ پیدا کند که زمینه ساز شناخت بیشتر دشمنان و خودسازی  نسبت به آنها شود.

ایزدی مدیر مدرسه نمونه دولتی بهنام  شهر کلیشاد نیز ضمن خوش امدگویی اظهار کرد: تنها کاری که میتوان انجام داد بصیرت افزایی و آگاهی دادن به جوانان است زیرا که اثار جنگ نرم قابل رویت نیست ولی در جنگ سخت ما شرایط رو بهتر درک می کردیم و دشمن رو می شناختیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها