خبرهای داغ:

9 دی سال 88، روز نمایش قهر انقلابی ایران اسلامی

سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی این حرکت را نمایش قهر انقلابی میلیون ها مسلمان ایرانی در مقابل جبهه باطل دانست.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه زنان کشور با صدور بیانیه ای سالروز یوم الله 9 دی را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: حماسه بزرگ 9 دی سال 1388 که پس از 8 ماه فتنه‌انگیزی، آشوب‌طلبی و هنجارشکنی جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی، نظام اسلامی را از توطئه‌ای پیچیده عبور داد، یوم‌اللهی عظیم در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی نام گرفت. این حماسه بزرگ عرصه نمایش اقتدار، بصیرت، ولایت مداری، هوشمندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ودفاع از ارزش‌های انقلابی ودینی بود.

9 دی سال 88 صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده برای معرفی شایستگی‌ و مزیت‌های ملت دشمن‌شکن ایران اسلامی برای غلبه بر جبهه دشمن و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.

آن هیبت پوشالی در برابر عظمت اراده ملت و تدبیر و هوشمندی رهبر انقلاب فروریخت و آن تهدید خائنانه به فرصتی برای افزایش اقتدار ملت در عرصه بین المللی گردید.

مبارک باد و گرامی باد 9 دی! همان روزی که امت مسلمان ایرانی با حضور میلیونی و شور عاشورایی خود یکبار دیگر، قهر انقلابی خود را در برابر جبهه باطل به نمایش گذاشتند.

سازمان بسیج جامعه زنان کشور در هشتمین سالگرد قیام ملت عاشورایی ایران اسلامی، اعلام می دارد، همانطور که در سال 88 ملت سلحشور ایران اسلامی مقابل طغیان گران پست ایستاده و با سرکوبی نفاق پیروزمندانه به مسیر حق خود ادامه دادند، همچنان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار