فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج»؛
فرمانده سپاه فردیس گفت: نهم دی ماه روز بیداری مردم و برآب شدن تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان است‌.
کد خبر: ۸۹۶۸۶۰۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار لشگری فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ بزرگترین خیانت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود، اظهار کرد: دشمنان اسلام با فتنه و تفرقه اندازی میان ملت ایران، عده ای را از روی نا آگاهی و برخی را از روی آگاهی ترغیب به انقلاب مخملی کردند.

۹ دی روز بیداری ملت و خنثی شدن توطئه های دشمنان است‌

فرمانده سپاه فردیس در ادامه با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی اصل نظام را هدف خود قرار داده بودند، عنوان کرد: در پی این اقدام خسارت های سنگینی به کشور وارد شد.

وی با بیان اینکه افزایش جسارت دشمنان در مقابل نظام و انقلاب از خسارت های انقلاب مخملی است، تاکید کرد: اگر تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از فتنه سال ۸۸ نبود، قطعا رفتار سران کشورهای غربی به رویارویی نظامی تبدیل می شد.

سرهنگ لشگری با اشاره به اینکه جسارت دشمنان در انقلاب مخملی تا هتک حرمت به امام حسین (ع) در روز عاشورا پیش رفت، افزود: ملت ایران هنگامی که دیدند به اعتقاداتشان توهین می شود، در مقابل ساختار شکنی های دشمنان ایستادگی کردند و در روز نهم دی با حضور در خیابان ها حماسه ای بزرگ آفریدند و به همگان نشان دادند که جمهوری اسلامی پایدار خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران پای آرمان های امام و انقلاب هستند، بیان کرد: نهم دی ماه روز بیداری مردم و برآب شدن تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان  است‌.

فرمانده سپاه فردیس با بیان اینکه در طول تاریخ مشابه فتنه ۸۸ وجود دارد و در آینده نیز از این اتفاق ها خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: بدانیم که در هر زمانی اگر دچار تردید شدیم باید به حجت های زمان که ولایت فقیه است رجوع کنیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از حوادث تاریخی درس گرفت، گفت: دشمن فرصت طلب در انتظار لحظه ای غفلت از سوی ماست. اگر درست عمل نکنیم، قطعا دچار اشتباه و خسارت خواهیم شد.

سرهنگ لشگری با تاکید به اینکه ملت ایران در روز نهم دی نشان دادند که اهل معرفت و تشخیص هستند و بصیرتشان نسبت به حوادث بالاست‌، اظهار کرد: ما نیز در این رابطه وظیفه داریم که در راستای بصیرت افزایی در اقشار مختلف مردم، اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان سرمایه های انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان باید نسبت به هجمه های دشمنان آگاه باشند و در راه درست قدم بگذارند.

سرهنگ لشگری با تاکید بر اینکه دشمنان جمهوری اسلامی سعی در واداشتن جوانان به هرزه پویی دارند، خاطرنشان کرد: با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آگاهی بخشی به در جوانان می توانیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها