مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج:

مردم در برابر زیر سؤال بردن مشروعیت نظام اسلامی سکوت نخواهند کرد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت : حماسه 9 دی را روز یوم‌الله باید نامید روز حماسه و بصیرت مردمی، که نشان داد مردم به‌هیچ‌وجه در بحث مشروعیت نظام اسلامی ولایت‌فقیه و همچنین توهین به مقدسات سکوت نخواهند کرد و با حضورشان به دشمنان خارجی و داخلی نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی مجیدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج با اشاره به آسیب‌های تحمیل شده بر کشور از سوی فتنه گران، گفت: جریان فتنه با بهانه تقلب در انتخابات، هدفش را پایه‌ها و ستون نظام جمهوری اسلامی و براندازی نظام قرار داده بود. خب این اهداف شوم فتنه گران بخاطر بی‌بصیرتی برخی افراد داخل کشور و سودجویان خارجی، باعث شد خسارات سنگینی از جمله فلج شدن 8 ماهه‌ی کار در کشور، امنیتی کردن فضای کشور با آشوب و تولید فرصت برای نقش‌آفرینی رسانه‌های معاند، زیر سؤال بردن سلامت انتخابات و جمهوریت نظام اسلامی و همچنین وسیله نفوذ غربی‌ها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین را در داخل کشور ایجاد کردند که اوج این خسارات و خسارات این افراد بی‌بصیرت، حرمت‌شکنی عاشورای 88 و توهین به مقدسات اسلامی مردم بود.

مردم در برابر زیر سؤال بردن مشروعیت نظام اسلامی سکوت نخواهند کرد

مجیدی افزود: علاوه بر موضوعاتی که در بحث خسارات فتنه گران به کشور ذکر کردم اعتقاد دارم که فتنه 88 مزایایی هم داشت که بارزترین آن پیوند ناگسستنی ملت ایران با ولایت‌فقیه و پایبندی آنان را به آرمان‌های انقلاب اسلامی محکم‌تر نمود که این نیز از الطاف الهی در مقابله با تفکر باطل فتنه گران بود.

وی از نقشه فتنه گران برای ضربه زدن به ولایت‌فقیه گفت و افزود: فتنه گران با شعار تقلب در انتخابات اهداف دیگری را در سر پرورش داده بودند و در پی آن بودند که این انقلاب مردمی را با دسیسه‌ها و پشتیبانی دشمنان خارجی و داخلی نظام را براندازند خب این در صحبت‌های فرزند آن شخصی که مردم را به ریختن به خیابان‌ها تشویق کرده بود مشهود بود که هدفشان ضربه زدن به اصل ولایت‌فقیه و به‌طریق‌اولی براندازی نظام بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج در ادامه گفت: فتنه گران پوچ اندیش برای آنکه بتوانند به اهداف باطلشان برسند از طریق دروغ‌پردازی و تقلب در انتخابات به خیابان‌ها ریختند و با هجمه به شورای نگهبان و مجریان انتخابات سعی در تشویش اذهان عمومی را داشتند تا شاید با این هجمه‌ها و شایعه‌سازی تقلب در انتخابات با تحت‌فشار قرار دادن شورای نگهبان انتخابات را ابطال کنند. در واقع شورای نگهبان از حقوق اساسی ملت ایران پاسداری می‌کند و نمی‌تواند با شایعه‌پراکنی و فشارها از حقوق اساسیملت کوتاه بیاید.

وی 9 دی را روز خروش غیرت دینی و روز شناخت حق از باطل دانست و تصریح کرد: در این روز بصیرت مردم متجلی و حماسه‌ای بی‌نظیر خلق شد که نظیر آن در هیچ جای جهان نیست. 9 دی درس بزرگی برای یاوه‌گویان و دشمنان نظام بود و حرکت مردم در این روز ثابت کرد که امت اسلامی در هر برهه‌ای آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اصل مترقی ولایت‌فقیه است.

مجیدی افزود: حماسه 9 دی را روز یوم‌الله باید نامید روز حماسه و بصیرت مردمی، که نشان داد مردم به‌هیچ‌وجه در بحث مشروعیت نظام اسلامی ولایت‌فقیه و همچنین توهین به مقدسات سکوت نخواهند کرد و با حضورشان به دشمنان خارجی و داخلی نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه هستند و اگر فتنه گران قدم کجی را بردارند با شدیدترین برخورد مردم انقلابی همراه خواهند شد.

وی زنده نگه‌داشتن 9 دی سال 88 را به مثابه زنده نگه‌داشتن 22 بهمن 57 دانست و اظهار داشت: این حماسه نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و خط بطلانی بر جریان ریشه‌دار فتنه کشید. برای آنکه این حماسه بزرگ فراموش نشود بازخوانی فتنه 88 امری ضروری است عده‌ای تلاش می‌کنند تا صورت مسئله فتنه را پاک کنند در حالی که این امر خیانت است، این افراد تلاش می‌کنند بگویند در سال 88 توطئه‌ای علیه نظام شکل نگرفته است.

مجیدی قشر دانشجو را تأثیرگذارترین قشر در فضای کنونی کشور خواند و گفت: جنبش دانشجویی باید در زمینه‌های روشنگری و بصیرت افزایی فعال‌تر از همیشه باشد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های بصیرت افزایی در خصوص انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکردند وظیفه تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌هاست که از رسالت‌های مهم دانشجویی است. از جمله برگزاری همایش‌های سخنرانی، مناظرات، کرسی‌های آزاداندیشی می‌تواند در جهت روشنگری کارساز باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج وظیفه مجریان و متصدیان برگزاری انتخابات را امانت‌داری و جلب اعتماد عمومی مردم دانست و گفت: انتخابات دارای دو وجه کوتاه‌مدت و بلندمدت است وجه کوتاه‌مدت برگزاری انتخابات، تعیین افرادی برای راه‌یابی به شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا رسیدن به کرسی ریاست جمهوری است اما مهم‌ترین کارکرد انتخابات، نمایش قدرت جمهوری اسلامی است. برگزاری انتخابات موجب انسجام داخلی، وحدت ملی، اقتدار و مهر تأیید بر نظام اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی خواهد شد.

وی افزود: مجریان انتخابات باید به‌گونه‌ای عمل کنند که مرّ قانون از سوی همه عوامل دخیل در برگزاری انتخابات مورد تأکید قرار گیرد اگرچه وجود اختلاف نگاه سیاسی امری طبیعی است، اما باید قانون‌مداری حاکم بر همه اعمال باشد.

مجیدی با اشاره به وقایع پس از انتخابات 88 گفت: جنبش سبزی‌ها همیشه در سخنان مضحکه آمیز خودشان از قانون مداری دم می‌زنند در صورتی که در سال 88 نه رفتارشان و نه شعارهایشان هیچ‌کدام نشانی از ادعای خودشان یعنی قانون مداری را نداشت زیرا اگر اعتراضی بر نحوه انتخابات و همچنین اعتقاد بر قانون جمهوری اسلامی داشتند از طریق مجاری قانونی باید پیگیری می‌کردند نه با آتش زدن بسیجیان، آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی و مساجد و بانک‌ها و همچنین به خطر انداختن امنیت ملی کشور و شعارهایی چون انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است و ...پیگیری می‌کردند و باعث بی‌قانونی در کشور می‌شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها