خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:

حرکت خودجوش مردم در 9دی88 مقابله با توطئه‌های استکباری بود

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: حرکت خودجوش، مردمی و ضد استکباری نهم دی ماه 88، سد محکمی در برابر فتنه گران داخلی و خارجی بود که با راه اندزی فتنه قصد براندازی نظامی اسلامی را داشتند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

حجت‌الاسلام ابراهیم  مصطفوی در جمع بسیجیان شهرستان شیراز اظهار داشت: وقوع فتنه 88 توسط عوامل داخلی و خارجی، بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین جنگ نرمی بر ایران اسلامی تحمیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: فتنه استکباری با هدایت مستقیم آمریکا و اسرائیل به‌عنوان کودتایی با ابزار و تکنیک‌های جنگ نرم  برای براندازی نظام اسلامی راه‌اندزی شد که با حضور مردم همیشه درصحنه خنثی و به زباله‌دان تاریخ پیوست.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تصریح کرد: در سال 88 آمریکایی‌ها و غربی‌ها با تمام داشته‌ها به ویژه سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد.

مصطفوی  با اشاره به اینکه مردم بصیر و ولایتمدار بعد از ماه‌ها صبوری، احساس کردند که فتنه 88 اعتراض انتخابابی نبوده و مقابله با هویت و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است، افزود: با هوشیاری آحاد جامعه طومار دشمنان داخلی و خارجی برای همیشه درهم پیچیده و زمینه آشنایی نسل جوان با این فتنه  فراهم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها