خبرهای داغ:
بیانیه شورای هیئات مذهبی استان سمنان

روز نهم دی روز حرکت برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و حضور مجاهدانه مردم بود

شورای هیئات مذهبی استان سمنان در بیانیه‌ای بمناسبت حماسه نهم دی تاکید کرد: روز نهم دی روز حرکت برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی و حضور مجاهدانه مردم بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۶۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای هیئات مذهبی استان سمنان با صدور بیانیه به مناسبت حماسه بی نظیر نهم دی ماه مردم ایران تاکید کرد: روز نهم دی روز حرکت خود جوش و برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی، ایثار و حضور مجاهدانه مردم بود. روزی بود.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه ۹ دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز وبا بصیرت ایران اسلامی به خصوص مردم ولایت مدار استان سمنان در راهپیمایی با شکوه نه دیماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید و در نهم دیماه ایرانیان نقش ماندگاری آفریدند که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند: «مطمئن باشید که روز ۹ دی امسال هم در تاریخ ماند؛ این هم یک روز متمایزی شد. شاید به یک معنا بشود گفت که در شرایط کنونی که شرایط غبارآلودگی فضاست این حرکت مردم اهمیت مضاعفی داشت؛ کار بزرگی بود. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر می‌کند، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی (ع) را می‌بیند. این کار‌ها کار‌هایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد؛ این کار خداست، این دست قدرت الهی است.
روز نهم دی روز حرکت خود جوش و برخاسته از بصیرت، دشمن‌شناسی، وقت‌شناسی، ایثار و حضور مجاهدانه مردم بود. روزی بود که ملت بیدار راه خود را در فضای غبار آلود فتنه ۸۸ یافت و روزی بود که ولایت تنها نماند. در این روز حضور همراه با شعور مردم ایران نشان داد رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بی جهت آنان را ندانسته است.
شورای هیئات مذهبی استان سمنان؛ ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بار دیگـر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و برای جانفشانی در راه پاسداری از حریم مقدس ولایت اعلام آمادگی می‌نماید و به کسانی که قصد نفوذ و جریان سازی را دارند اعلام می‌نماید که اگر از سرهایمان کوه بسازند، نخواهیم گذاشت تاریخ بنویسد: «سیدعلی تنها ماند» مردم انقلابی و هوشیار ایران، تنها دل در گرو اسلام و رهبری دارند و تاظهور آخرین امامشان دست از یاری رهبرشان برنخواهند داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها