خبرهای داغ:
وی با انتقاد از موضوع گران کردن بنزین از سوی دولت گفت: براساس گفته کارشناسان با گران شدن بنزین 480 هزار فرصت شغلی از بین می‌رود و مشکلات دیگری نیز برای مردم به وجود می‌آورد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۵۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن مرادی  با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از توصیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری بود چراکه امروز گرانی کمر مردم را شکانده است، یارانه 45 هزار تومانی مربوط به سال‌های قبل است اکنون با این مبلغ چه می‌توان کرد؟

وی با انتقاد از موضوع گران کردن بنزین از سوی دولت گفت: براساس گفته کارشناسان با گران شدن بنزین 480 هزار فرصت شغلی از بین می‌رود و مشکلات دیگری نیز برای مردم به وجود می‌آورد.

مرادی با اشاره به انتقاد رهبری درباره واردات وکالای قاچاق افزود: واردات آدامس، سنگ پا و شتر تنها مواردی است که نشان می‌دهد این مقوله بدون توجه به اقتصاد در حال انجام است و ادامه این موضوع به اقتصاد ضربه جدی وارد می‌کند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به موضع رهبری درباره مسئولان بیان کرد: میزان حال فعلی و کنونی افراد است و همانگونه که رهبری گفتند کسانی که دیروز و امروز مسئولیتی در این کشور داشتند باید پاسخگو باشند نه اینکه اپوزیسیون شوند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال سلب اعتماد مردم به نظام است، عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مسئولان تحت هیچ شرایطی مردم را مایوس نکنند و تلاش کنند که وضعیت به گونه‌ای رقم بخورد که مردم دلگرم شوند.

مرادی با اشاره به 9 دی ماه و حوادث سال 88 خاطرنشان کرد: 9 دی یک شبه به وجود نیامد، همانگونه که فتنه یک شبه نبود. دشمن از 12 سال پیش جنگ نرم را با حمله به سپاه و ایجاد شبهه آغاز کرده بود پس از آن 13 ماه قبل از فتنه مسئله انقلاب‌های رنگی را دنبال می‌کرد و در نتیجه با القای تقلب در انتخابات به فتنه دامن زد.

امام جمعه موقت شیراز القای تقلب، اردوکشی‌های خیابانی، کشته‌سازی، تصمیم بر براندازی و غیره را مصادیقی از فتنه معرفی کرد و گفت: حق و باطل در این موضوع با سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه مشخص شد و مردم کم کم متوجه اصل ماجرا شدند تا اینکه با حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا غیرت مردم به جوش آمد و حماسه 9 دی خلق شد.

وی با اشاره به خسارت‌های ناشی از فتنه افزود: کاهش سرمایه‌گذاری خارجی، کاهش رشد اقتصادی، خسارت مالی بسیار به شهرها از جمله تهران که براساس اعلام شهرداری آن 63 میلیارد تومان اعلام شده بود، بخشی از خسارت فتنه به نظام است.

مرادی تصریح کرد: مردم در بهمن 57 با مدیریت امام خمینی کمر استبداد داخلی را شکستند، در 13 آبان کمر استکبار را شکستند و در 9 دی 88 با درایت رهبری و حضور به موقع در صحنه کمر فتنه را شکستند.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم گفت: هرکس که از فتنه‌گران حمایت کند یا با آنها همراهی کند در گناه آنان شریک است.

وی حب دنیا، نفس محوری، قدرت طلبی، کبر و خودپرستی، لجبازی و کینه توزی را از عوامل ایجاد فتنه دانست و افزود: راه برون رفت از فتنه به فرموده امام علی (ع) رعایت تقوای الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها