خبرهای داغ:
سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس از راه‌اندازی کمیته پزشکی در تمامی هیئت‌های ورزشی استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۴۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

حیدر صفرپور  در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی کمیته پزشکی هیئت‌های ورزشی استان فارس خبر داد و اظهارداشت: برای ساماندهی بهتر و تسریع در ارائه خدمات به ورزشکاران و پیشگیری بیشتر از بروز آسیب‌های ورزشی، کمیته پزشکی در کلیه هیئت‌های ورزشی استان فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای متخصص در رشته‌های ورزشی می‌توانند با شناخت دقیق‌تر آسیب‌ها بهترین تصمیم را در پیشگیری و درمان بگیرند، گفت: با فعال شدن کمیته پزشکی ارتباط مناسبی بین ورزشکار، مسئولان برگزاری مسابقات و کمیته داوران برقرار می‌شود که این خود می‌تواند نتیجه بهتری برای ورزشکار و تیم رقم بزند.

سرپرست هیئت پزشکی ورزشی استان فارس به فعال شدن کمیته پزشکی 4 گروه ورزش‌های توپی، راکتی، آبی و رزمی اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در آینده نزدیک کمیته پزشکی 3 گروه دیگر ورزشی راه‌اندازی می‌شود.

صفرپور با اشاره به شعار این هیئت مبنی بر پزشکی ورزشی پشتیبان ورزش قهرمانی و حامی سلامت همگانی است، تصریح کرد: امروزه چتر حمایتی هیئت پزشکی ورزشی فارس بر تمام جامعه ورزش استان گسترش یافته است و ورزشکاران می‌توانند از تمام خدمات این هیئت بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها