خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه از برگزاری مراسم ازدواج آسان تشکر کرد وگفت: یکی از فتنه های آخر الزمان گران شدن ازدواج است.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۲۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی ،امام جمعه زیرکوه در مراسم ازدواج اسان و اهدای جهیزیه به 25 زوج جوان شهرستان زیرکوه،با تبریک میلاد امام حسن عسکری و میلاد حضرت عیسی مسیح از حضور سردار حسن اده و سردار رجب زاده در شهرستان مرزی زیرکوه تشکر کرد واظهارداشت: امروز روز بسیار با عظمت و بزرگی است و در آستانه ولادت امام حسن عسکری و روز مهم و حماسه ساز ۹ دی قرار داریم که اینها اعیاد بسیار بزرگی است.
امام جمعه زیرکوه با اشاره به شاخصه های مردم شهرستان زیرکوه خاطرنشان کرد: این مردم ولایت مدارند و در مراسم و مناسبات مختلف از ابتدای انقلاب تا کنون خوش درخشیده اند و مردم ما مرزبانان غیوری هستند و علیرغم خشکسالی ها و محرومیت ،بر ولایت مداری خود ثابت قدم مانده اند که این جای تقدیر دارد.
وی اتحاد را دومین شاخصه مردم زیرکوه دانست و گفت: اتحاد بین برادران شیعه و سنی در این شهرستان مثال زدنی است.
حجت الاسلام مرتضایی نیا با اشاره به خدمات ارزشمند تیپ انصارالرضا در مناطق محروم زیرکوه،بیان داشت: این خدمات جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
امام جمعه زیرکوه تاکید کرد: محرومیت شهرستان زیرکوه بسیار بالاست وامیدواریم این غبار محرومیت به همت مسوولان رخت بربندد.
وی از برگزاری مراسم ازدواج آسان تشکر کرد واذعان داشت: یکی از فتنه های آخر الزمان گران شدن ازدواج است.
امام جمعه زیرکوه به زوج های جوان سفارش کرد: صلح و سازش را در دستور کار قرار دهید و از نماز و عبادت اول وقت فراموش نکنید تا زندگی ها رونق بگیرد.
مرتضایی نیا خواستار نگاه ویژه مسوولان به موضوع ازدواج آسان و اهدای جهیزیه شد و گفت: تا می توانید دست این مردم بزرگوار را بگیرید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها