خبرهای داغ:
فعال سیاسی نهبندانی:

گرامیداشت ۹ دی کشور را بیمه می‌کند

فعال سیاسی نهبندانی گفت: تبعیت از ولایت فقیه مانع از آسیب به کشور است و باید در روز نهم دی امسال نیز همچون سال‌های قبل، در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال و چشم گیر داشته باشیم چرا که گرامیداشت 9 دی کشور را بیمه می کند.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۱۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی اکبر علیرضائی فعال سیاسی نهبندانی گفت: بزرگداشت حماسه 9 دی در هر سال  نیازمند بصیرت مضاعف است زیرا این حماسه، الگویی برای شناسایی و مقابله با هر نوع فتنه در آینده است.

علی اکبر علیرضائی اظهار داشت: تکرار و یادآوری حماسه 9 دی برای مردم و بخصوص جوانان امری لازم و ضروری است تا در آینده اگر با چنین جریان‌های منحرفی که با شعارهای جدید و ظاهری موجه روبرو شدند فریب شعارهای کاذب و منافقانه آنان را نخورده و شیفته محتوای مسموم و کشنده‌ آنها نشوند

.

وی افزود: زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.

 

فعال سیاسی نهبندانی به عوامل اصلی که موجب شد این حرکت خودجوش تاریخی به‌وقوع بپیوندد اشاره نمود و افزود: ایمان و باورهای اعتقادی مردم، رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای"مدظله العالی"، بصیرت ملت ایران و عاشورای حسینی از مهمترین عوامل این حرکت تاریخی بود.

 

علیرضایی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران هر لحظه کشور را رصد می‌کنند که اگر ذره ای حضور مردم در مراسمات 9 دی نسبت به سالهای قبل کمرنگ تر شده از این فرصت سوء استفاده کنند لذا باید آحاد مردم با تمام توان در این مراسم شرکت کنند تا مشتی بر دهن دشمنان نظام و انقلاب باشد.

 

وی رمز پیروزی و سر افرازی کشورمان را پیروی از ولایت فقیه دانست و یادآور شد: تبعیت از ولایت فقیه مانع از آسیب به کشور است و باید در روز نهم دی امسال نیز همچون سال‌های قبل، در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال و چشم گیر داشته باشیم چرا که گرامیداشت 9 دی کشور را بیمه می کند.

 

هاشم پور: 9دی نشانگر اوج مردم سالاری در نظام اسلامی است

 

صادق هاشم پور فعال سیاسی شهرستان نهبندان گفت: 9 دی روز سر ریز شدن صبر  است، همان روزی که ندای عمق ایمان مردم په جوش و خروش آمد.
 
وی افزود: 9دی نشانگر اوج مردم سالاری در نظام اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه 9 دی نماد پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب است، گفت: این حادثه اوج مظلومیت رهبری، نظام و تحمل خسارت های مادی و معنوی است.
 
این فعال سیاسی عنوان کرد: براندازی نظام از اهداف اصلی دشمنان در فتنه 88 بود و عامل تعیین کننده در شکست و پیروزی در مقابل دشمن، نیروی منافق است.
 
هاشم پور نقش هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم را از عوامل اصلی شکست فتنه 88 دانست و خاطرنشان کرد: عدم تقوا موجب انحراف افراد در موضوع فتنه و همراه شدن با مسیر ضدانقلاب و دشمنان نظام بود.
 
وی تصریح کرد: 9 دی سال 88 ، مردم با بصیرت ، زاویه و مخالفت خویش را با این خواص و سران فتنه آشکار کردند و خیل  عظیم جامعه اسلامی به مثابه جریان خروشان، ناپاکی و آلودگی ایجاد شده در محیط جامعه اسلامی را شستند.
 
فعال سیاسی تاکید کرد: حماسه 9 دی؛ درسی تاریخی برای مردم و عبرتی برای فتنه گران بود که نسل جدید همواره باید یادآوری و گرامی داشته شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها