خبرهای داغ:
وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد اما آن فتنه کشور را به لبه پرتگاه برد، آسیب های فراوانی به نظام زد و مهم تر این که دشمن را امیدوار کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۱۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نظنز، محمد حسن قدیری ابیانه شامگاه پنج شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد اباعبدالله بادرود برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت، اظهار کرد: مردم ایران انقلاب را به پیروزی رساندند و به جمهوری اسلامی رای دادند تا احکام الهی در جامعه جاری و ساری شود اما عده ای در ایام بعد از انتخابات سال ۸۸ عزم خود را جزم کرده بودند تا بساط دین را برچینند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا افزود: چندین کاندید از جناح های مختلف برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ ثبت نام کرده بودند و هر کدام از آن ها تا توانستند بی پرده در تریبون های مختلف صحبت کردند و از برنامه های خود دفاع کردند.

وی با بیان این که قبل از انتخابات تمامی نظر سنجی ها در داخل و خارج خبر از موفقیت رئیس دولت نهم می داد، تصریح کرد: بعد از انتخابات یکی از سران فتنه بدون توجه به قانون و روند قانونی اعتراض، به بهانه تقلب فقط خواستار باطل شدن انتخابات بود.

قدیری ابیانه اضافه کرد: اکثر انقلاب های رنگین در زمان انتخابات روی داده است و آمریکا نیز در ایام انتخابات با کمک های مالی فراوان و گسترده به یکی از نامزدها سعی داشت تا به بهانه تقلب به اصل دین و اصل ولایت فقیه ضربه زده و طرح براندازی را شروع کند.

وی ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و سرویس های جاسوسی بیگانه چندین هزار نیرو و جاسوس برای براندازی در سال ۸۸ تربیت کرده بودند و تنها یک رقم ویژه مالی آن ها که به این کار اختصاص یافته بود ۴۰۰ میلیون دلار بود.

این کارشناس ارشد روابط بین الملل بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای رسیدن به اهداف خود دنبال کسانی بودند که از درون به نظام ضربه بزنند، برای همین افرادی ناراضی و با انگیزه های کمک خواهی پیدا کرده و از آن ها برای ضربه استفاده می کردند و جالب این که هرگز هم مشکل آن ها را برطرف نمی کردند.

وی تاکید کرد: همه مسببان فتنه می دانستند که تقلبی در کار نبوده و حتی رئیس دولت دوران اصلاحات نیز در جلسه های شخصی به این مهم اقرار کرده بود ولی در ظاهر به یکی از سران فتنه تبریک گفت و با تحریک عده ای فریب خورده، عامل و رای نداده سعی کرد تا نقشه های دشمن را اجرا کند.

قدیری ابیانه با بیان این که حماسه ۹ دی فتنه ۸۸ را در نطفه خفه کرد، افزود: نقطه قوت جمهوری اسلامی اتحاد مردم حول ولایت فقیه است و دشمن نیز همواره سعی کرده است تا با ایجاد شکاف بین مردم به این وحدت ضربه بزند.

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش کرد اما آن فتنه کشور را به لبه پرتگاه برد، آسیب های فراوانی به نظام زد و مهم تر این که دشمن را امیدوار کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان این دشمن روی فتنه اجتماعی برنامه ریزی کرده است، خاطر نشان کرد: آن ها می خواهند تا با به کار گیری کارگران با حقوق معوقه، بازنشستگان، معلمان و کارمندان بر روی نارضایتی ها انگشت گذاشته و فتنه ای دیگر را به راه اندازند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها