امام جمعه شهرستان طارم، ابطال انتخابات در ۹ دی را بهانه ای برای تغییر نظام و همنوایی با دشمن عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الإسلام محمدصادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی افزود: مهمترین نتیجه فتنه ۸۸، تشدیدتحریم، ترور دانشمندان هسته ای و توهین به مقدسات بود که اینگونه اتفاقات به مردم بصیرت داد.

وی گفت: حماسه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است که در چنین روزی ۵۰ میلیون نفر خودجوش در صحنه حاضر شده و بساط فتنه و فتنه گران را جمع کرده و دشمنان را نا امید کردند.

خطیب جمعه طارم با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی ابراز کرد: این روز بزرگ نمایانگر قدرت بصیرت ملت ایران و پیوند امام با امت و امت با امام بود؛ بنابراین مردم با حضور خود در چنین روزی ثابت کردند که ادامه دهنده راه و آرمانهای مقدس شهدا و امام راحل و پیرو ولی فقیه هستند.

صادقی پور تصریح کرد: فتنه ۸۸ یک حادثه خطرناک و بدعتی در تاریخ انقلاب اسلامی و ایستادگی غیرقانونی در برابر قانون و همراه با ادعاهایی مبنی بر تقلب در فضای انتخابات بود که با درایت مقام معظم رهبری، دعای امام عصر(عج) و حضور مردم در صحنه، این فتنه خاموش شد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به تأکیدات مکرر رهبرمعظم انقلاب اسلامی ایران افزود: هرگز به لبخند دشمنان اعتماد نکنید چون رابطه آنها همانند دست چدنی با پوشش مخملی است گفتنی است دشمن هر لحظه در حال ایجاد فتنه در داخل کشور و به فکر تغییر نظام و بی ارزش نمودن مقدسات است.

وی یادآور شد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور، با اشاره به تلاش بی‌وقفه آمریکا برای شبهه‌پراکنی و گرفتن «امید و اعتماد به نفس ملت»، از همراهی خواسته یا ناخواسته برخی افراد با اهداف دشمن به شدت انتقاد کردند.

خطیب جمعه طارم گفت: ابطال انتخابات در ۹ دی بهانه ای برای تغییر نظام و همنوایی با دشمن بود.

صادقی پور تصریح کرد: امروزه تورم و بیکاری مردم را رنج می دهد بنابراین دولت و مسئولین نباید همدیگر را متهم کنند؛ مقام معظم رهبری به هر دو دولت سابق و فعلی پیام دادند  که دولت ها طلبکار ملت نباشند بلکه بدهکار ملت هستیم.

امام جمعه طارم دهمین سالگرد نماز جمعه شهرستان طارم را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: نماز جمعه در این شهرستان با وجود تمام مشکلات با همت مردم و مسئولین با شکوه خاصی برگزار می شود که وحدت و حمایت از ولی فقیه از این مکان مقدس شروع شده است.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان طارم به نبود وسایط نقلیه عمومی در مرکز شهرستان طارم اشاره کرد و افزود: شهر آببر با طول مسافت ۵ کیلومتر فاقد این امکانات است که امیدواریم توجه مسئولین ذیربط نسبت به توسعه ناوگان شهری افزایش یابد.

صادقی پور سالروز ۱۳ دی سال ۶۷ پیام تاریخی امام راحل به گورباچف را گرامیداشت و گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی خطاب به او فرمودند"هدف شما مبارزه با مبدأ هستی است".

ارسال نظرات