فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در گفتگو با «بسیج»:
سردار یزدی گفت: با گذشت 8 سال از آن واقعه، فتنه گران متوجه اشتباهات خود شده اند اما متأسفانه جرأت عذرخواهی ندارند، ما به آن ها می گوییم که اگر اظهار ندامت کرده و عذرخواهی کنند می توانند به دامن مردم بازگردند.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

سردار محمدرضا یزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، یوم الله 9 دی را اتمام حجت مردم انقلابی با دشمنان خواند و گفت: 9دی یک مقطعی از تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بود که در این مقطع مردم با وحدت کلمه به این رسیدند که برای اقتدار نظام و پشتیبانی از انقلاب باید به فرمان ولی فقیه باشند و این در حالی بود که دشمنان به دنبال اختلاف افکنی بودند تا محور اصلی نظام را مورد هدف قرار دهند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ اظهار داشت:غرب سال ها برای براندازی نظام مقدسمان برنامه ریزی کرده بود و برنامه خود را در میدان عمل پیاده کرد اما مردم با بصیرت ما متوجه مکر و حیله بدخواهان نظام شدند و در مواجهه با فتنه گران و رفتار وقیحانه آنان در روز عاشورای حسینی، به میدان آمدند و ریشه فتنه را خشکاندند.

وی تصریح کرد: امروز با گذشت 8 سال از آن واقعه، فتنه گران متوجه اشتباهات خود شده اند اما متأسفانه جرأت عذرخواهی ندارند، ما به آن ها می گوییم که اگر اظهار ندامت کرده و عذرخواهی کنند می توانند به دامن مردم بازگردند.

سردار یزدی با بیان اینکه تلاش غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی به پایان نرسیده است تأکید کرد: دشمنان خارجی و ضد انقلاب که در بیرون از مرزها در صدد آسیب رساندن به بدنه انقلاب هستند باید بدانند که مردم ایران هنوز هم در سنگر انقلاب اند و به امید خداوند این ایستادگی ها تا زمان ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه خواد داشت.

ارسال نظرات