عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه بعضی از این کابینه مخالف برگزاری مراسم‌های ۹ دی هستند، گفت: هر کسی مخالف برگزاری مراسمات 9 دی است از حامیان فتنه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۱۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جواد کریمی قدوسی امشب در محل‌هیئت رضوی نیشابور به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: امروز برای این جمع شده ایم تا فتنه ۸۸ دوباره تکرار نشود، ما باید از اتفاق‌های انقلاب درس بگیریم.

وی تصریح کرد: بعضی از این کابینه هنوز جزء فتنه ۸۸ بوده و هستند و مخالف برگزاری مراسم‌های ۹ دی هستند.

نماینده مردم مشهد در‌ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر کس روبروی این جلسات بایستد باید نامش را بین حامیان فتنه قرار داد.

وی با اشاره به سران فتنه ۸۸ تصریح کرد: سران فتنه دقیقا همان کسانی بودند که پیش از این مدیریت کشور را برعهده داشتند، هاشمی‌رفسنجانی، خاتمی، کروبی و موسوی از مسئولین گذشته بودند، ۹۸ درصد شاکله فتنه را مسئولین گذشته نظام شکل داده بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: ریشه فتنه ۸۸ حب دنیا و ریشه دیگرش هم‌سطح دانستن خود با مقام معظم رهبری توسط برخی افراد بود.

کریمی‌قدوسی تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی در نامه سرگشاده خود به رهبری با امضای خود به عنوان دوست، خود را هم سطح رهبر انقلاب قرار داد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید به وعده‌هایی که در انتخابات دادند پاسخگو باشند.

وی گفت: مسئولین باید جواب بدهند، جواب که نمی‌دهند مخالف خوانی را شروع کرده اند، نماینده‌ها هم همین طور شده‌اند، نماینده تبریز و نائب رئیس مجلس پشت تریبون مجلس به حمایت از فتنه سخنرانی می‌کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در‌ مجلس شورای اسلامی‌خاطر نشان کرد: رئیس جمهور باید پاسخگو باشد که چرا یک هفته‌ای قیمت تخم مرغ افزایش یافت؟

این عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی در‌ مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده جاسوس بازداشت شده توسط اطلاعات سپاه تاکید کرد: پرونده جیسون رضاییان در مجلس قبل باز شد، یک نکته از صحبت‌های این جاسوس، امروز در کشور اتفاق افتاد، جیسون رضاییان به اوباما گفته بود که با موج سبز نمی‌شود جلو جمهوری اسلامی را گرفت، برای مبارزه با جمهوری اسلامی باید کسانی علیه نظام شعار بدهند که با عکس شهیدشان به خیابان‌ها می‌آیند.

وی افزود: برای اینکه مردم را به خیابان بکشند باید اول مردم را امیدوار کنند، برخی شعار دادند که به زودی رونق اقتصادی ایجاد می‌شود، در اوج امید سطل آب سرد به سر مردم ریختند.

جواد‌کریمی‌قدوسی تاکید کرد: لاریجانی در دیدار وزیر امور خارجه به او گفته بود که شما بعد از برجام به اندازه ایجاد یک حساب بانکی برای سفارت ایران در لندن کار نکردید.

وی گفت: تجمع‌های که برگزار شد و ادامه دارد سازمان دهی شده وبرای برای ضربه زدن به انقلاب است، ولی مردم آن مردم عادی و مطالبه گر هستند.

نماینده مردم مشهد در‌مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فروپاشی اقتصادی به ارکانی وابسته است، یکی از این ارکان برشکسته شدن صندوق‌های مالی و اعتباری است، چه کسی این فساد‌های مالی را ایجاد کرده است؟ همان کسانی که فتنه ۸۸ و بانک‌های خصوصی را ایجاد کرده اند فساد مالی را گسترش داده اند.

وی تاکید کرد: یک ماه قبل در مجلس گفتم که فردی به نام مدلل ۹۵ درصد واردات ذرت و سویا که مواد اصلی صنعت دام و طیور است دستش هست و همیشه آن را گران می‌کند، این آقا طی دو ماه قیمت ذرت و سویا را دو برابر کرده است.

کریمی قدوسی تصریح کرد: شاید به او اجازه داده اند که هزینه‌های تبلیغاتی که برای یک کاندیدا کرده است را بعد از رای اوردن بدست بیاورد.

وی ادامه داد: اگر نمی‌دانستید که قرار است تخم مرغ بعد از مرگ مرغ‌ها به دلیل آنفولانزا گران شود دیگر صلاحیت رئیس جمهوری را ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای خاطر نشان کرد: قبل از انتخابات می‌گفتیم ۶ میلیون آدم‌های پر درآمد یارانه باید حذف شود، دولت قبول نمی‌کرد، امروز به صورت یک دفعه ۳۰ میلیون یارانه را حذف می‌کند.

وی گفت: افزایش قیمت تخم مرغ، کاهش تعداد یارانه بگیرها، افزایش قیمت سوخت قسمتی از ایجاد پازل‌های اعتراضی توسط مردم است.

وی افزود: کانون شورش و بحران این است که از سال دیگر استانداری باید حقوق کارکنان آن استان را بدهد، دولت می‌خواهد صندوق ذخیره ملی خالی شود، هدف از این کار این است که بنیان‌های اقتصادی که برای اتفاق‌ها و ضربه‌های شدید آماده شده است خالی شود تا در مواقع حساس نشود کشور را از مشکلات خارج کرد.

وی تاکید کرد: مردم روی گنج نشسته اند و دارند به سمت مشکلات اقتصادی شدید حرکت می‌کنند، هدف از این کار اجرای مرحله بعدی مذاکرات یعنی خلع سلاح موشکی است.

کریمی قدوسی تاکید کرد: به خدا قسم اگر بخواهند اتفاق‌های سال ۸۸ را تکرار کنند مردم به جنازه فتنه گران نماز می‌خوانند و آن‌ها را دفن می‌کنند، البته شاید نماز هم نخوانند.

وی گفت: نظام، داعش را از بین برد و به راحتی فتنه گران را از بین خواهد برد.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: راهبرد دشمن روبروی هم قرار دادن مردم است و می‌خواهد از مردم کشته بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها