خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

تلاش استکبار برای تضعیف نظام جمهوری توقف ناپذیر است

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: فتنه 88 با رنگ و شکل دیگری علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد و استکبار دست از تلاش برای تضیف نظام برنخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۸۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده 9 دی را روز بصیرت دانست و افزود: باید با افزایش بصیرت و روشنگری جلوی فتنه گران را گرفت.
وی اظهار کرد: فتنه گران سال 88 دشمن را امیدوار کردند و نتانیاهو نیز آنان را سربازان خود در داخل کشور عنوان کرد.
خطیب جمعه مرند به خسارت های جبران ناپذیر فتنه اشاره و یادآوری کرد: خسارت های مالی فتنه گران تنها در تهران 630 میلیارد ریال برای کشور آسیب زد.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: مسئولان باید قدر مردم همیشه در صحنه را بدانند چرا که حضور مردم در صحنه فتنه را جمع کرد.
وی با بیان اینکه برخی مسئولان خود را گم کرده اند، گفت: برخی از آنان که در گذشته سمتی داشتند امروز اختلاف افکنی می کنند و کار آنان دشمن شادکن است.
امام جمعه مرند با اشاره به اینکه وضع فعلی افراد میزان ارزیابی است، گفت: هر کسی که از خط انقلاب اسلامی و اسلام خارج شود جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.
حجت الاسلام نعمت زاده، افزود: مردم آذربایجان و تبریز بعد از جسارت فتنه گران به ارزش های اسلامی پیش از سایر استان ها در 8 دی وارد عمل شدند.
وی بر ضرورت روشنگری حوادث سال 88 تاکید و اظهار کرد: این فتنه در خارج طراحی شده بود و عده ای غافل در داخل نیز از آن حمایت کردند.
خطیب جمعه مرند یادآوری کرد: نباید نسبت به فتنه بی تفاوت بود بلکه باید ابعاد این فتنه را همواره برای مردم تبیین کرد.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: نباید خط و خطوط قرمز نظام و منافع ملی را در راه حزب و جناحی هزینه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها