فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به حماسه نه دی گفت: وحدت، اتحاد و بصیرت ملی، رمز حماسه نه دی بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۷۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با اشاره به روز بصیرت و حماسه 9 دی با گرامیداشت این یوم‌الله بزرگ اظهار کرد: حضور مردم در حماسه 9 دی و حمایت از انقلاب و نظام و ولایت تداعی کننده همان حضور در اول انقلاب و دفاع از انقلاب و اسلام در مقابل توطئه دشمنان است.
وی افزود: دشمن در فتنه 88 تمام نیروهای خود را به میدان آورده بود تا این انقلاب را سرنگون کند اما به فرموده رهبر انقلاب آن‌ها هر چه کنند به در بسته می‌خورند چرا که این نظام مردمی وفادار دارد که با ایمان و تقوا در میدان عمل حضور دارند.
دامغانی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یوم‌الله 9 دی همانند زنده نگه‌داشتن سایر یوم‌الله‌ها اهمیت دارد بیان کرد: روز 9 دی، روز بصیرت است، و بصیرت چراغ راهی برای ملت است تا راه را گم نکنند و در مسیر درست باقی بمانند.
وی ادامه داد: دشمنان امروز بصیرت ما را هدف قرار داده‌اند و با توطئه‌ها و نیرنگ‌ها و شایعه‌پراکنی و ایجاد اختلاف تلاش دارند بین مردم و مسئولین و نظام و ولایت جدایی ایجاد کنند اما کور خواندند چرا که این ملت آگاه و بصیر است و در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت لحظه‌ای درنگ نمی‌کند و مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها را از مسیر خود دور نمی‌سازد.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه باید همه از فتنه 88 و اتفاقات بعد از آن درس بگیرند و به فکر وحدت و انسجام کشور باشند به سخنان رهبری انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری تأکید بر مراقبت و رعایت تقوا در همه کارها دارند تا خدای‌ناکرده انسان گرفتار هوای نفس نشود و در مقابل راهی که خودش می‌رفته بایستد و حرف دشمن را تکرار نکند.
وی با تأکید بر وحدت و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین و خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی گفت: امروز روز عمل و خدمت برای این مردم است چرا که هر وقت این نظام به این مردم نیاز داشت آن‌ها سنگ تمام گذاشتند و در ازای این اقدام مردم نظام و مسئولین هم باید برای خدمت به این مردم شب و روز نشناسند و از حرف دست برداشته و عمل کنند.
دامغانی با بیان اینکه بسیج و سپاه شجره طیبه این انقلاب هستند، عنوان کرد: بسیج از دل مردم و برای مردم است و این شجره طیبه در طول انقلاب حافظ و حامی انقلاب و اسلام بوده و امروز نیز در همین مسیر ثابت‌قدم است و در خدمت‌رسانی به مردم که از بدنه خود این نهاد مقدس هستند کوتاهی نکرده و در صحنه حاضر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها