خبرهای داغ:
جعفری رئیس دانشگاه پیام نور کوهپایه گفت: حماسه ۹ دی نماد سربلندی، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۶۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان، با بیان سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد» اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه و حضور مردم ولایتمدار کشور عزیزمان در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و جزء افتخارات تاریخ کشورمان به حساب می آید.

رئیس دانشگاه پیام نور کوهپایه افزود: حماسه ۹ دی نماد سربلندی، استقلال و بصیرت مردمی است که برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستاده‌اند، این روز عظیم با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شد و در این روز دشمنان خدا و دینش مأیوس و نا امید شدند و جنود الهی بر جنود شیطان غلبه کردند.

وی تصریح کرد: مردم در این روز به سران فتنه و حامیان آن‌ها نشان دادند که تا آخرین نفس به اعتقادات و نظام مقدس خود پایبند هستند و هیچکس با هر ترفند و حیله ای نمیتواند بر این اعتقاد و باور مردم غلبه کند. وی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم کشور در راهپیمایی این روز مشت محکمی بر سیاست‌های استعمار طلبی زورگویان و یاوه گویان جهان بود.

جعفری گفت: وظیفه هر ایرانی آزاده و ولایتمدار است که این روز را پاس بدارد و با زنده نگه داشتن این روز از طمع هر دشمن داخلی و خارجی به میهنمان ممانعت به عمل آورد و نقشه های شوم آنها را خنثی کند.

رئیس دانشگاه پیام نور کوهپایه اذعان کرد: روز ۹ دی روزی است که مردم همیشه در صحنه و مسلمان ایران ثابت کردند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها