خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا:
حجت الاسلام صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا گفت: ملت بزرگ ایران خط قرمزش ولایت فقیه است و در این راه با کسی تعارف ندارد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۶۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، حجت الاسلام عباس صادقی در گفتگو با بسیج، ضمن گرامی داشت حماسه جاویدان ۹ دی اظهار کرد: حرکت خود جوش همراه با بصیرت مردم قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی در ۹ دی ماه ۸۸ برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم شد که با عنایت الهی شکل گرفت.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا با اشاره به علت پیروزی مردم ایران در حوادث انقلاب افزود: اگر عمیق به حوادث چندین ساله ایران نگاه کنیم آنچه که کشور را از حوادث نجات داد دست قدرت الهی که فوق همه قدرت هاست و در کنارش آگاهی و بصیرت مردمی بود.

وی گفت: مردم نتوانستند توهین دشمنان و دست نشاندهای آنها در داخل به اهل بیت(ع) را تحمل کنند و به این واسطه حماسه ۹ دی ۸۸ خلق شد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به نقش ولایت در پیروزی حوادث انقلاب افزود: دشمنان زبون بدانند که ملت بزرگ و بصیر ایران خط قرمزش ولایت فقیه است و در این راه با کسی تعارف ندارد و اگر عده ای فکر می کنند، می توانند امت را در برابر رکن نظام قرار دهند سخت در اشتباه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها