کارشناس مسائل سیاسی در میبد:

هدف قرار گرفتن اصل ولایت فقیه با ایجاد فتنه 88/دشمن به باورها و اعتقادات مردم حمله می کند

کارشناس مسائل سیاسی : فتنه 88 با نقشه ای از قبل تعیین شده ، اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار داد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۵۳
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،  "امینیان" کارشناس مسائل سیاسی درکارگاه مادران پرچمدار در مقابله با جنگ نرم که در پایگاه مقامت بسیج چهارده معصوم (ع) برگزار شد با بیان سخنانی گفت :دشمنان در اوایل انقلاب با انتخاب مهره هایی و کار کردن بر روی آنها و انجام توطئه هایی دیگر ، به مقابله با ملت ایران برآمدند ، اما با شکست خوردن این توطئه ها به جنگ نظامی با ایران روی آوردند که با اتمام جنگ و نرسیدن به خواسته های خود نیز ، روشی جدید یعنی جنگ نرم را برای سرکوب کردن انقلاب برگزیدند.
وی افزود : آنها با برگزیدن این روش به باورها و اعتقادا ت مردم حمله کردند ، ماهواره را در میان خانواده وارد نموده و به معتاد کردن جوانان ما پرداختند و از هیچ ستمی در حق مردم ایران فرو گذار نکردند .

این کارشناس خاطر نشان نمود : دشمنان برای رسیدن به اهداف خود که مقابله با اصل انقلاب بود به روش جنگ نرم نیز به مهره هایی در داخل کشور نیاز داشتند.

وی در ادامه تصریح نمود : ولایت پذیری ، شهادت طلبی و تشیع عواملی برای مخالفت آنها با ملت ایران بود .

امینیان گفت : دشمنان نظام در کنار هدف قرار دادن ایمان مردم و از بین بردن ریشه ایمان و اعتقاد مردم با جنگ نرم ، بحث توسعه سیاسی را مطرح نمودند و در زمان دولت کارگزاران بود که با به وجود آمدن این موضوع بستری برای فتنه 88 فراهم شد ، چون آنها مهمترین چیز را توسعه سیاسی دانستند حتی اگر فرهنگ و دین و ایمان مردم تحت الشعاع قرار گیرد .

وی در ادامه گفت : باطل کردن انتخابات 88 به بهانه تقلب هدفی بود که فتنه 88 با مدیریتی که از خارج از کشور می شد را صورت داد.
این کارشناس بیان کرد : سران فتنه 88 به حرف مقام معظم رهبری که قانون را ملاک تشخیص تقلب در نتایج آرا دانستند ، توجهی ننمودند و خواستند با ایجاد بدعتهایی اعتماد مردم را از نظام و قوای اصلی آن سلب نمایند .

وی افزود :در جریان فتنه 88 د ر روز نهم دی ماه ، سران فتنه با نقشه ای از قبل تعیین شده وبا مدیریتی بیرون از کشور با کشاندن مردم به کف خیابانها اصل ولایت فقیه را مورد هدف قرار دادند و با آبروی نظام و ملت ایران بازی نمودند .

کارشناس مسائل سیاسی تصرح نمود : دشمنان که با ایجاد توطئه های مختلف و به ویژه با فراهم کردن موقعیت برای ایجاد فتنه 88 نتوانستند به مقاصد و اهداف خود دست یابند به تشدید تحریم اقتصادی و وارد کردن فشار به مردم ایران روی آوردند و باید گفت را ه مقابله با این تحریم ها از طریق دولتی می باشد که نگاهش به داخل کشور باشد.

وی خاطر نشان نمود : وقتی اعقاد ما این باشد که تخصص ما تنها به اندازه درست کردن قرمه سبزی و آبگوشت بزباش است واینکه ما باید از تحریم ها رد شویم تا بتوانیم حتی به آب آشامیدنی دست یابیم ، به نتیجه ای به نام برجام می رسیم که ثمره ای جز هیچ ندارد .

امینیان توصیه نمود : بودن در ما بین حق و باطل جز خاکستری بودن وبودن در صف باطل نیست و قرار گرفتن در صف حق نیز با بصیرت که آن نیز با آگاهی بدست می آید، ولایت پذیری و شهادت طلبی محقق می شود.

گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج چهارده معصوم (ع) از پایگاههای تحت نظارت حوزه مقاومت خدیجه الکبری در شهرستان میبد می باشد.
ارسال نظرات