نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین گرامیداشت روز نهم دی ماه در مرند، حماسه نهم دی را یک رفراندوم تاریخی برای حقانیت نظام عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۴۱
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به گرامیداشت این روز گفت: روز نهم دی ماه برای تاریخ این کشور یک رفراندوم باشکوه در اثبات ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به ایجاد فتنه در سال 88 توسط دشمنان نظام افزود: مساله تقلب در انتخابات سال 1388 یک بهانه برای اجرای نقشه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که طی سال های گذشته از انتخابات طراحی و در آن سال با وجود بهانه در موضوع انتخابات در حال عملیاتی شدن بود که با بصیرت رهبری و حضور به موقع مردم ایران سرکوب شد.

حجت الاسلام کاملی فر در ادامه به حضور 85 درصدی مردم در انتخابات سال 88 اشاره و بیان کرد: این حضور باشکوه در تاریخ انتخابات کشور یک زلزله سیاسی برای اردوگاه دشمن خارجی و فریب خوردگان داخلی بود.

وی ادامه داد: اگر در روز پایان انتخابات رقبای انتخابات به رای صحیح مردم احترام می گذاشتند و از قانون تبعیت می کردند شاهد ویرانی و به شهادت رسیدن چندین نیروی بسیج مردمی در تهران و دیگر شهرها نبودیم.

وی با بیان اینکه اکنون بعد از گذشت هشت سال از فتنه سال 88 برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دولتی با بیان اینکه اگر در آن زمان با سران فتنه با ملایمت برخورد می شد شاهد چنین ویرانی در طول هشت ماه پس از انتخابات سال نبودیم، اظهارداشت: برخی با چنین تعاریفی از سران فتنه در صدد ایجاد ناامیدی و ناکارآمدی نظام برای مردم هستند و می خواهند با چنین تعابیری نگاه مردم به نظام را خدشه دار کنند که مردم بابصیرت انقلاب اسلامی ایران ولایت مداری و بصیرت خود را در روز نهم دی هرسال با شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده خنثی کرده اند.

در پایان این مراسم از 19 نفر از بسیجیانی که در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه به ساخت کانکس و کمک به مردم به این منطقه حضور یافته بودند با اهدای لوحی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها