خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

عده ای در اثر بی بصیرتی به طراحان اصلی فتنه 88 کمک کردند

امام جمعه تبریز، در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه در داخل کشور عده ای در اثر بی بصیرتی به طراحان اصلی این فتنه کمک کردند، هجمه به ارزش های والای انقلاب اسلامی، زیرسئوال بردن نهادهای انقلابی، ساختار شکنی و القای ترس و ناامیدی در بین مردم و دوستداران نظام اسلامی را از پیامدهای فتنه سال 88 برشمرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۴۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: افزایش فشارها و مطالبات دشمن در موضوع هسته ای و اعمال تحریم های زیاد علیه جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار نظام اسلامی پس از حضور میلیونی مردم در انتخابات از دیگر پیامدهای فتنه 88 بود.
ویادامه داد: این فتنه موجب شد تا شیرینی مشارکت پرشکوه و 40 میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تجدید عهد آنان با آرمان های انقلاب و امام راحل برای تثبیت نظام اسلامی تلخ شود.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در 9 دی سال 88 با اتحاد و پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، نظام اسلامی و رهبری و نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب این فتنه دشمنان خنثی و نقش بصیرت و ولایت مداری مردم برای همه مشخص شد.

عده ای در اثر بی بصیرتی به طراحان اصلی فتنه 88 کمک کردند
امام جمعه تبریزبا اشاره به نصایح و رهنمودهای دوروز گذشته رهبر معظم انقلاب به مردم و مسئولان کشور، افزود: مردم قهرمان آذربایجان شرقی اعلام می کنند که تا آخرین قطره خون خود برای حراست از آرمان های مقدس نظام اسلامی آماده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها