خبرهای داغ:
یکی از کارشناسان مذهبی آستان مقدس رضوی در آذرشهر:
یکی از کارشناسان مذهبی آستان مقدس رضوی در اختتامیه کنگره بزرگداشت شهید آیت الله غفاری و حماسه 9دی که در مسجد جامع آذرشهر برگزار شد، با اشاره به ولایت مداری و بصیرت مردم در حادثه های مختلف پس از انقلاب گفت: مردم ما انقلابی تر از اول انقلاب در صحنه هستند.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۳۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدی اسداللهی با بیان اینکه مردم ما از همه حوادث پس از انقلاب سربلند بیرون آمده اند، افزود: مردم ما جنگ تحمیلی مستکبرین و تحریم های کمر شکن را پشت سرگذاشته اند همیشه سرافراز بوده اند.

وی با اشاره به توانمندی های دانشمندان ایرانی در ساخت انواع پهباد ها و موشک ها بیان داشت: با این همه توانایی علمی و فنی فرزندان ما، آیا ما نمی توانیم یک ماشین تولید داخلی و با کیفیت را بسازیم.

حجت الاسلام اسداللهی تحریم ها را فرصتی دانست که می توان از آن استفاده کرد و در ادامه بیان کرد: فرصت تحریم ها برای کشور ما بیش تر از تهدید آن هاست چراکه تحریم ها اگر سبب شوند که از تولید داخلی استفاده کنیم به نفع کشور خواهد بود.

وی با اشاره به شکست دشمن در نقشه های خود و به خصوص در فتنه 88 گفت: امروز نقشه دشمن ایجاد تردید در اراده های ماست و نوک پیکان دشمن نیز باور جوانان را هدف گرفته است.

حجت الاسلام اسداللهی با بیان اینکه امروز می خواهند امام حسینی را به ما معرفی کنن که دست دوستی با عمر سعد داده است اظهارداشت: دشمن در صدد است تا پوسته ای بی روح از دین بر کشور حاکم باشد.

وی در ادامه قرار داد 2030 را از مثال های بارز دین زدایی دانست و تصریح کرد: قرار داد 2030 این است که ما باید دشمنان اسرائیل را تحریم کنیم.

حجت الاسلام اسداللهی با بیان اینکه باید همیشه مراقب تحرکات دشمن باشیم گفت: یکی از درس های مهم 9 دی همین یاد دادن آگاهی و توجه به حرکات و نقشه های دشمن است که باید سرلوحه ما باشد و مانع از پیاده شدن نقشه های شومی مانند قرارداد 2030 در کشور شود.

 

ارسال نظرات