فرمانده سپاه هشترود در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ را نباید تجزیه و تحلیل کرد بلکه باید روایتگری کرد، ضربه سکوت خواص بی بصیرت که مایه ننگ ملت شدند و کمتر از آتش بیاران معرکه بودند با روشنگری های رهبر انقلاب خنثی شد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۲۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد تقی پور اظهار داشت: عده ای می خواهند فتنه ۸۸ فراموش شود چراکه فتنه ۸۸ کاملا سازماندهی شده از آن سوی مرزها بود و بدست منافقین کوردل داخلی اجرا شد ولی ملت همیشه بیدار ایران اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

وی افزود: دشمنان انتخابات را بستری برای اضمحلال ایران دانسته و برای آن اعتبارات میلیونی دلاری هم پیش بینی کرده بودند ولی مردم در مقابل سناریوی بسیار پیچیده ایستادند و از آن فتنه عبور کردند.

تقی پور بیان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی گواه کینه توزی های استعمارگران علیه ایران است و ضربات هنگفتی که فتنه ۸۸ به اقتصاد کشور وارد کرد طوری بود که با این هزینه ها می توانستیم اقتصاد کشور را توسعه داده و مشکلات مردم را حل کنیم.

وی تاکید کرد: گستاخی فتنه گران رجایی رسید که به ساحت مقدس ائمه(ع) و حضرت امام(ره) توهین کردند ولی این اقدامات از چشم ملت بابصیر ایران دور نماند و در ۹ دی پاسخ دندان شکنی دادند.

تقی پور ادامه داد: مشکلات کشور از جمله بیکاری، وضعیت معیشت، مسکن و ازدواج نیازمند توجه جدی دولت است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید در این زمینه سیاه نمایی شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم هشترود مانند قبل کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب ثبت کردند و در کمک رسانی به جبهه دفاع از حریم آل الله و کمک به زلزله زدگان داشتند که باید قدردان این مردم باشیم.

تقی پور یادآور شد: مراسم گرامیداشت حماسه مردمی ۹ دی در هشترود روز شنبه ۹ دی از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع هشترود با سخنرانی سردار نوعی اقدم مشاور سردار سلیمانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات