خبرهای داغ:
مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه:

تلاش دشمن در فتنه 88 خدشه‌دار کردن جایگاه رهبری بود

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه گفت: در جریان فتنه 88 دشمن تلاش کرد جایگاه رهبری را خدشه‌دار کند و جوانان و مردم را به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها بیاورد.
کد خبر: ۸۹۶۸۳۲۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، محمد وحدتی در مراسم روز بصیرت و میثاق با ولایت با اشاره به فتنه 88 و حماسه 9 دی، اظهارداشت:اهمیت تبیین حماسه مردمی نهم دی و بازنگری به واقعه فتنه عامل و دلیل روشنی برای حفظ پایه‌های نظام است.

وی با بیان اینکه برخی افراد قصد دارند فتنه 88 را به فراموشی بسپارند، افزود: استکبار جهانی امروز بسیار از مردم ایران ناراحت است زیرا مردم ایران در راهی قدم گذاشته‌اند که مورد تأیید اهل بیت بوده و زمینه ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌کند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه امروز جایگاه ایران در معادلات جهانی یکی از جهات پاسخگویی به شبهات بحث فتنه سال ۸۸ است، گفت: ایران امروز از جایگاه بی‌نظیری در معادلات جهانی و در منطقه برخوردار است و دلیل آن اعترافاتی است که ترامپ درباره این کشور می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران به دنبال مقابله با متحدان ایران در منطقه هستند، بیان کرد: آنها می‌خواهند کشورهای منطقه مانند عراق و سوریه با ایران زاویه پیدا کنند و تنها دلیل اینکه آنان را مورد هجمه قرار می‌دهند، حمایت و پایبندی آنان به آرمان‌های اعتقادی و انقلابی ایران است.

وحدتی با بیان اینکه استکبار جهانی با اسلامی که در ایران است با شدت برخورد می‌کند، تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا در مقابل اسلامی که در عربستان است، از آن حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا اگر می‌توانست با یک بمب اتمی ایران را نابود کند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد، افزود: آنها قدرت ایران را می‌شناسند و تمایل دارند کشورهای منطقه با ایران اسلامی زاویه پیدا کنند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با تأکید بر اینکه ما در امنیت مطلوبی زندگی می‌کنیم اما دشمنان و استکبار در حال آماده‌باش کامل است، تصریح کرد: آمریکا از سال‌های نخست بعد از پیروزی انقلاب دسیسه‌های خود را برای مقابله با ایران آغاز کرد.

وی با تأکید بر اینکه جنگ امروز جنگ نرم است، اظهارداشت: در جنگ نرم چند نسل صدمه و آسیب می‌بینند، خطر جنگ نرم به این است که نه سربازی و نه بمبی وجود دارد بلکه تنها گرایش‌ها تغییر می‌کند.

وحدتی با بیان اینکه عادی شدن طلاق، پوشش نامناسب و آرایش غیرمعمول از نتایج تأثیر تهاجم فرهنگی دشمن و هنجارشکنی آنها است، افزود: جنگ نرم کار بروی ذهن است که بد را خوب و خوب را بد نشان دهد.

وی با بیان اینکه خاصیت فضا در جنگ نرم فتنه گونه است، بیان کرد: دشمن قصد دارد با استفاده از تدابیری که در جنگ نرم در پیش گرفته‌اند برای مقابله با ساختار قدرت در ایران برنامه‌ریزی کنند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه گفت: در جریان فتنه 88 دشمن تلاش کرد جایگاه رهبری را خدشه‌دار کند و جوانان و مردم را به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها بیاورد.

وی تصریح کرد: اینکه امروز افرادی که سابقه‌های بالایی در نظام‌دارند به‌گونه‌ای درگیر می‌شوند و با سوابق درخشان مورد سوءاستفاده استکبار قرار می‌گیرند، جای بسی تأمل دارد.

وحدتی با بیان اینکه فتنه‌ای که در سال ۸۸ رقم خورد پیرو فتنه‌ای بود که مقام معظم رهبری از آن با عنوان اصلاحات آمریکایی یاد کردند، گفت: تخریب جایگاه ولایت‌فقیه و شکستن حریم ولایت و مقدسات دیگر نظام اساس و شاکله سران فتنه بود.

ارسال نظرات