عباس جعفری گفت: امروز سالروز وفات حضرت معصومه است شخصیتی علمی و ستودنی است که مورد احترام ائمه اطهار بود زیارت این بزرگوار ثواب فروانی دارد از کنار قبر مطهرش علم ترویج دارد وی یادآور شد ایشان ولایت مدار عملی و اعتقادی بود و تمام کارهایش را در راستای امر ولایت انجام می داد این مسیر باید روشن برای همه باشد همگان در خط ولایت و رهبری حرکت کنیم .
کد خبر: ۸۹۶۸۳۲۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان.... نماز جمعه این هفته کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری در مسجد جامع شهرستان برگزار شد .
وی ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت یکی از آیات ،نشانه ها و امتحانات الهی زلزله است که باید در زندگی دنیوی و اخروی ما اثر گذار باشد و جای ایمن و محکم انسان برای خود ایجاد کند بخاطر همین بود که گذشتگان در دل کوه ها خانه های خود را بوجود می اوردند .
وی ادامه داد خداوند به انسان عقل و درایت داده تا در حفظ جانش کوشا باشد پس باید در ساخت و سازها استاندارد و مقاوم سازی را مد نظر قرار دهیم باید کشور به گونه ای ساخته شود که در برابر تمام حوادث ایمن باشد البته آمادگی آخرتی هم مد نظر است .
امام جمعه کوهبنان بیان داشت زلزله میدان فرصت و ثواب برای مسوولان جهت خدمت رسانی و محل بروز مدیریت جهادی است میدان ثواب برای همه مردم است لذا خیرین باید بیشتر وارد عرصه شوند گرچه در همه جا خیرین حضور دارند .
وی تاکید کرد در زلزله همسایه ها و اقوام به هم نزدیک تر شدند لذا بحث صله رحم ،نوع دوستی و گذشت را در این ایام شاهدیم پس به نیازمندان سرکشی شود البته در زلزله کوهبنان همه آمدند و خدمت کردند الان برخی نهادها خوب وارد میدان شدند.
وی ادامه داد باید دل از خرابی ها بکنیم و دنبال خانه های امن باشیم با شهرداری در راستای تعریض خیابان ها و کوچه ها همکاری و تعامل داشته باشیم .
حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد رعایت اخلاق و انصاف امری ضروری است انسان مومن باید  از توهین و بداخلاقی،دروغ گفتن ،سو ظن ایجاد کردن و... فاصله بگیرد صبر و بردباری را سرلوحه کارهای خویش قرار دهد و خدمت به بندگان خدا فقط برای خدا باشد.
وی ابراز داشت در حال حاضر میدان کار و اشتغال فراهم شده باید کارگاه های خوبی تامین شود تا در راستای بازسازی و مقاوم سازی اقدام شود .
خطیب جمعه کوهبنان امروز سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها است شخصیتی علمی و ستودنی است که مورد احترام ائمه اطهار بود زیارت این بزرگوار ثواب فروانی دارد از کنار قبر مطهرش علم ترویج دارد .
وی یادآور شد ایشان ولایت مدار عملی و اعتقادی بود و تمام کارهایش را در راستای امر ولایت انجام می داد این مسیر باید روشن برای همه باشد همگان در خط ولایت و رهبری حرکت کنیم .
حجت الاسلام جعفری گفت فردا روز بصیرت است گرامیداشت نهم دی ماه به اندازه خود پیروزی انقلاب اهمیت دارد چون گروهی دنبال بودند هویت دینی و مذهبی مردم را بگیرند اما خداوند به واسطه بصیرت مردم همه چیز را بر گرداند .
وی خاطر نشان کرد گروهی چندین ماه خراب کردند آتش زدند توهین نمودند اما مردم وارد عرصه شدند و وجود کسانی را که شیطان گرفته بود کنار زدند. خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد بصریت مهم است فردا روز بصیرت با ولایت است کسی که دعوت به سوی خدا کرده لذا دل ها را جذب کرده چون بنده خالص خداست پس محبوبیت را خدا به ایشان عطا کرد.
وی تصریح نمود فردا مراسم نهم دی ماه در مسجد جامع برگزار می شود تا بار دیگر شاهد فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل باشیم .
امام جمعه کوهبنان بیان داشت در آستانه صدمین سال راه اندازی ثبت احوال هستیم جا دارد همگان در راستای کارت ملی خود اقدام کنند .
وی با استناد کلام مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت کسانی که امکانات کشور دستشان بوده یا هست نباید نقش مخالف را بازی کنند تخریب نوعی بی اخلاقی است چون این کار  دشمنان را شاد می کند و زمینه ناامیدی مردم را رقم می زنند .
خطیب جمعه کوهبنان خاطر نشان کرد باید ملت را بصیر و امیدوار نگه داشت باید اعتماد به نفس مردم را تقویت کنیم کسانی که کار دشمن را در داخل انجام می دهند تقوا ندارند باید به جایی که مدعی شوند پاسخگو باشند که چه کردند البته مردم آگاه هستند به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)  ملاک حال فعلی افراد است. 
وی گفت همه دولتمران از اول انقلاب تا کنون خدماتی انجام دادند و صدماتی زدند اما نقد باید منصفانه باشد باید از دولتی دولتی ها ،قضایی ها و مجلسی ها تجلیل شود .
وی تاکید کرد مراقب باشیم نفوذی دشمن در دستگاه های  تصمیم گیر وارد نشود چاپلوسی دشمن و ابراز ارادت او را جدی نگیریم داخلی را باور کنیم و به دشمنان اعتماد نکنیم چون آمریکا دشمن اصلی ماست که گروهای تکفیری و صهیونیستی را حمایت و تقویت می کند و به دستگاه قضایی ما حمله می کنند . 

ارسال نظرات